boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, September 20, 2014

Penjelasan mengenai anggota ISIS di tanah Arab...

Ramai yang terkeliru dengan satu pertubuhan perjuangan Jihad di tanah Arab,, termasuk dengan aku sendiri pun tak berapa nak faham dengan pertubuhan ni,, 


Sehinggalah ada seorang Ustaz yang benar-benar mengenali pertubuhan ini secara dekat sebelum ni...




 
Moga-moga ada manafaatnya buat umat islam sejagat.


12 comments:

  1. Adam Adli Dipenjara - Bukti UMNO BENCI anak muda!!

    Tak perlu berdolak-dalik...

    Politik tetap politik. Kuasa bukan segala2nya.... Tetapi kenapa pemimpin UMNO perlu takut dengan bayang2???

    Adakah bila generasi tua UMNO mati, akan diganti dengan generasi datuk nenek UMNO???




    Kekejaman pemimpin UMNO yang dilakukan kepada anak muda bukti jelas mereka membenci dan menghina anak muda dan takut dengan bayang2 sendiri!!!



    Yang pasti, apabila pemimpin UMNO membuat sebarang hasutan dan kesalahan, mereka akan terlepas dan kalau didenda pun tidaklah setimpal...


    Sumber berita

    >>>> Klik Di Sini

    ReplyDelete
  2. Woi MM .apa jauh sangat kau tulis berita ni.ISIS di tanah Arab,Mengapa kau diam apa yang berlaku dalam Muktamar Pas sekarang ni.Presideng mu bagi tahu tak mboh keluar dari PR.Budak2 ustaz mu keluar majlis.Doa kutuk orang dalam masa bahas.Orang bercakap geng2 mu BOO pulok.Bakpa tak tulis.Bodor punya manjung mari ni.mu lama diam aku ingat mu takdok dah.kah.kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lantak kat MM nak citer apa.dia punya blog,lu apa sibuk.lu nak citer lain bukak blog sendiri ler.itu pun nak kena ajar ker.koman spanner betul.rumah orang bikin ribut,padahal sendiri rumah.......takder.mentaliti besi buruk betul ko nie.

      Delete
    2. dan kau apa pulak bisingnya.ke kau ni MM atau barua Mm.Kalau ini rumah orang jangan letak dalam kampong.kau suruh bina dalam hutan.Bodoh.Aku komen supaya MM tulis yang sedang berlaku dalam negara.kau lagi bodoh macam ulamak pas juga.mentaliti kau hanya sampah busuk.tau tak.Kalau besi buruk masih laku.tau.Bodoh piang Anonymouse 12.14

      Delete
  3. manfaat apa yg dpt dgn kongres pkr baru2 ni ??

    hehe tak berani kutuk TG Nik Aziz sbb senada dgn TG Hadi ke ??

    baru ada akai...kahkahkahkah

    ReplyDelete
  4. padan muka adam adli kena penjara, ini bukan bukti umno benci orang muda, tapi bukti bahawa adam adli memang salah dari segi undang2 negara !

    berlagak bodoh tunjuk gagah berucap entah apa2 merapu depan orang ramai, tak sedar percakapan dia dirakam , bila kantoi mulalah kata tipu ..poorah !

    CEO siber ? kebodohan hang jangan tunjuk pada orang , buat malu mak bapak je ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko mesti golongan yg amat suka dgn gst kan.nak tanya skit ler bab hasut menghasut nie.berapa ramai geng potong ayam yg telah ditangkap lalu dipenjarakan atas akta mengapi apikan perkauman.pemimpin umno yg sentiasa berbaur perkauman bila berucap,ada ker dah dilokapkan.jika ada meh nyatakan nama mereka.jika nak berakta,ko bagi tau kat gomen ko supaya berlaku adil.jgn dok tangkap dan dakwa rakyat yg menyuarakan kebenaran.ada tulur ker pemimpin umno ko.tu MP langkawi....sikit punya longkang ker mulut dia.awat tak bubuh dia sekali dlm penjara.pasal dia umno maka tak jadi satu kesalahan bila bermulut longkang.nie baru betul undang undang rimba yg umno anuti.dulu ,kini dan selama nya...bodo.

      Delete
    2. Bhai 07.50...ini bkn isu suka atau tak gst..ini isu keselamatan dlm negara, bhai mmpukh negara mnjd aman spti skrg andai akta hasutan
      tiada...13 may 69 mmbuktikn yg
      kekacauan bila2 blh berlaku andai
      ada yg mncetuskn hasutan dn
      kelewatan pncegahan mmpu
      mngugat keselamatan negara...

      bhai..jika kita bebas utk brckp apa
      saja atau mnhasut atas nama hak
      kebebasan...maka hari2 ada jiran
      brgaduh..antara kaum atau agama.
      Jgnlh bila dh trjd kekacauan maka
      jwpn atau alasan ini salah umno..
      ini salah kerajaan..

      tak kira bhai, dlm parti apa pun
      brlaku pemecatan ahli hnya krn
      ucapan atau pndekatan ahli yg tk
      senada dgn kepimpinan..kenapa
      dlm pr pun tk mmpu nk
      merealisakn kebebasan brsuara...

      bhai utk mngelak sesuatu mnjd lbh parah maka wajib pihak brkuasa
      mncegah sblm mnjd lbh parahkn..
      lu nk persoalkn gang potong ayam..adakh kumpulan ini mncetus atau mereka lbh kpd 'mmbalas'..maka akta hasutan prlu utk mngelakkn prtmbungan antara 'pencetus/pnyebab' dgn kumpulan yg ingin mmbalas...

      bhai adakh lu tk kisah jika ada pihak yg brlawanan yg mnhina agama lu..bangsa lu..atau pd lu utk politik maka tolak tntng maruah bangsa dan agama...

      jika adam adli bebas...maka akan ujud 1000 lg adam adli yg mewakili pkr..paa..dap..umno...mca..mic dan waktu itu kita tlh mewujudkn negara yg hancur hnya kerana kebebasan politik..tk perlu kita menunggu hnga ada kumpulan yg smbelih lembu dan babi baru nk bertindak...

      Delete
  5. Dalam ISIS ramai pejuang biasa yg ikhlas tp dangkal ilmu. Masalahnya kepimpinan mereka diragui. Sila dgr apa kata org yg berasal dr sana yg kenal ISIS di Syria. Dia lebih aula utk dipercayai dan lebih tepat dpd pandangan ust yg tk lama bersama ISIS.

    Sila dengar ceramah Dr Isam Rajab ini mengenai Syria yg ada disentuh mengenai ISIS :

    http://www.youtube.com/watch?v=10M2CnUL6Zw

    ReplyDelete
  6. semua yg ust ckp itu memang potensi ISIS ke arah khawarij.

    dan khawarij itu ujud sepanjang sejarah dan mereka memang lebih Nampak Islam dpd org islam tp manhaj mereka adalah khawarij yg sesat.

    ReplyDelete
  7. bhai cerita memalukan dlm PAS mana bleh tulis, cerita busuk pasal PKR &DAP bleh la kasi bantai kaw2....

    ReplyDelete
  8. ‘Royal King’ – Sedap Dapat, Duit Dapat , Kereta Pun dapat !!
    KLIK HERE !!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari