boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, July 2, 2011

Demontrasi di Pulau Pinang - Tahniah PDRM , hanya 2 ekor itik sahaja yang ditahan..

Salam Sejahtera,

Entahlah, mana satu yang benar, hanya 1500 orang para demontrasi membantah sikap KM Pulau Pinang semalam, itu menurut Utusan Manusia , namun kalau diperhatikan dari gambar Di SINI ,

Rasa-rasanya lebih dari apa yang dilaporkan olen Utusan...

Cuma yang terkilan tertanya-tanya di benak perasaan, ada permitkah demontrasi ini,,, dan yang lebih menghairankan hanya 2 ekor itik sahaja yang di tahan polis,,, manusia tak boleh,, apakah negeri Pulau Pinang rakyar berhak mengadakan demontrasi,, tetapi mengapa tidak di Kuala Lumpur, berbezakah undang-undang antara Pulau Pinag dengan Kuala Lumpur.....

Baca di SINI

4 comments:

  1. pencinta keamananJuly 2, 2011 at 9:49 AM

    bukan nk raya aje ade sample kuih..
    demo pun ade jugak..itu menunjukan bagaimana buruknya demo tanpa permit..apa lagi kalau di buat di ibu negara dengan kapasiti yg lebih besar.lagi lah huru hara.so fikir2kn lah demi kebaikan semua.ikut hati mati,ikut rasa binasa.

    ReplyDelete
  2. kepala hotak kau berjambulll

    ReplyDelete
  3. Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz dan Mad Sabu menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....!
    Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...! kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat keberkatan daripada perjuangan PAS.
    Kembalilah kepada perjuangan asal....sebuah Negara Islam yang berdaulat bukannya negara kebajikan seperti yang dikehendaki oleh DAP! Apakah dengan mejayakan perhimpunan BERSIH maka cita rasa Mad Sabu akan tercapai kepada sebuah negara Kebajikan yang bertunjangkan komunisme.
    Kembalilah kepangkal perjuangan....!

    ReplyDelete
  4. hoi mangkok ayun .. ikut sedap mulut bau longkang kau jer menulis

    kepala hotak engkau

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari