boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, August 2, 2011

Gambar apa ni?... Alat terbaru untuk kaum lelaki...

Salam Sejahtera

Dalam dok merayau-rayau siang tadi terjumpa artikel mengenai gambar ni..


Viberect promises to enhance erections and deliver stronger orgasms in men.

Sekali pandang macam alat pembuka botol minuman pun ada juga,, entahlah baru nak dilancarkan,,, dah diluluskan oleh FDA.... cara nak guna aku pun tak tau,,, dia main kepit kut mana.mungkin Pakar sakit Tuan Dr Ismail Thamby tau kut fungsi alat ni.......

Artikel berkenaan ada kompas.

Dan kalau tak faham bahasa jawa totok boleh baca di independent.

Boleh lah cuba kepada sesiapa yang berhajat nanti....


,

1 comment:

  1. HI my friend, could you exchange link? this is my site http://simphylosophy.blogspot.com/
    I do hope you would not mind to exchange link with mine. However, it is not good like you but I will try to design more..

    Regards,
    Sim

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari