boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, August 2, 2013

Ramadhan 2013 - Alahai Kak Mah .. Minyak dengan ayaq tak bercampor...

Rasanya baru dua tiga hari yang lepas, aku duk cerita,, kisah yang berlaku aktiviti suasana di Putrajaya, aduhai..


Mula-mula kira aktiviti ni kira dah Ok la,,, A +...


Tapi yang ini dah mula buat spoill...


Orang duk bertadarus Quran,,, dia duk melalak pulak..punya nak jaga tetamu Jepun, sanggup meninggalkan dibulan Ramdahan... 

Pagi tadi entah macam mana sempat tengok TV,,, ek ele...... baca sajak pulak... dengan penuh syahdu berlinang air mata...

 He he he ... lawa cincin permata hijau juga yang dipilihnya..

Ada orang kata Rosmah dapat banyak pahala sebab orang umpat dia,,, tak umpat macam mana,,, kalau rupa ini bini seorang pemimpin negara yang mengaku Islam mereka yang terbaik,, islam orang lain sesat belaka... 

Jadi fikir-fikirlah,, islam siapa yang sesat... terpaksalah aku mengumpat,,, ... 


2 comments:

  1. umpat apanya kalo menyatakan KEBENARAN...
    umpat apanya kalo mendedahkan FAKTA...
    umpat apanya kalo mencegah KEMUNGKARAN...
    umpat apanya kalo menghalang FITNAH...

    kalo semua benda dikategorikan mengumpat...
    baik x payah buat mahkamah syariah...
    baik x payah ada undang2...

    mcm umno...
    pencuri lembu pon masih diangkat jadi pemimpin...
    pencuri banglo pon masih lagi x dipenjarakan...
    pencuri keputusan PRU pon masih lagi jadi pengerusi SPR...
    x lulus SPM pon boleh jadi pengerusi tabung azee...kahkahkah

    ReplyDelete
  2. lawa cincin....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari