boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, September 24, 2013

Babi lebih mulia dari melayu penerima subsidi - Ulama muda umno.

Ha ambik ko orang semua,,, cai-cai puak umno apa rasa sekarang,,, masam, masin, pahit atau manis.. 








 Habis dah la ulama yang duduk dalam parti politik melayu ni,, yang dalam pas asyik duk berebut nak kerusi timbalan presiden dan gila popularity,,, Ulama dalam umno pulak duk kira bodek pemimpin,, sokong kenaikan harga barang, hina rakyat miskin,,, 

Nak harap kat siapa lagi,,, 


5 comments:

  1. Bhai MM...aku rasa puak pr yg dok gila subsidi...ptptn pun nk subsidi...minyak kurang subsidi dh mcm besok nk kiamat...
    Senang jd pemimpin pr ni..jnji jew kerajaan pr akn bg subsidi, tak smpt 2018 klu boleh esok nk mngundi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yop! kenapa tak naikkan sebelum pilihanraya

      Delete
  2. Subsidi amende. Cakap tak serupa bikin. Dap dan keluarkan notis peminjam pelajaran di PP kena bayar hutang.
    HIPOKRIT.

    ReplyDelete
  3. Untuk melepaskan perasaan marah, apa pun perkataan akan keluar dari mulut seseorang atau dalam bentuk tulisan ianya dianggap sebagai biasa saja, asalkan ayat yang digunakan itu boleh menyinggong perasaan orang lain.

    Babi adalah seekor binatang yang telah diiktiraf sebagai binatang yang hina disisi agama islam tapi mulia pada agama lain. Dalam masa yang sama babi juga boleh dimakan oleh penganut islam jika kebuluran. Inilah dikatakan fahaman hipokrit. Sama seperti ulamak itu.

    Kalau seseorang yang dianggap tinggi ilmu agama menggunakan perumpamaan babi dalam hujahnya berkaitan dengan kehidupan penganut agama islam maka tindakan itu bukan satu kesalahan tapi ianya memberi petunjuk pada kita bahawa dia adalah ulamak kaki lima yang mana jika hujahnya tidak diterima maka dia akan menghina.

    Orang jenis ini jika dibawa kedalam pub, mereka akan meneguk arak. Jika dibawa kebilik pelacur mereka akan berzina. Dan jika diberi rasuah, bukan saja agama, bangsa, negara akan dijualnya tapi anak bini dirumah akan dijual sama. Ianya juga termasuk ulamak cakap tak serupa bikin.

    Dalam Muktamar Tahunan PAS pada 22 hingga 24 November akan datang di Shah Alam akan memperkenalkan kepada kita betapa parti itu juga menyimpan ramai ulamak jenis itu untuk kepentingan kumpulan tertentu.

    Tunggu dan lihat.....

    ReplyDelete
  4. harap2 jangan dia ni yg mati & dbangkitkn semula d pdg mahsyar berupa babi udah le... nau'zubillah...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari