boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, August 24, 2011

Hishammuddin Menteri KDN terima surat serta 2 butir peluru...

Salam sejahtera....



Hebat rakyat Malaysia zaman penghujung nyawa UMNO yang bakal akan berakhir....
Mereka sanggup hantar peluru hidup sebanyak 2 butir kepada menteri yang menjaga kementerian Polis dan penguatkuasaan lain,, sengaja mereka menjad nahas... kalau betul la apa yang diceritakan oleh menteri di SINI .

Kalau betullah apa yang berlaku, bagi aku menteri ini lemah serba serbi, itu pasai ada manusia lain yang lebih berani mencabar kewibaannya sebagai menteri dalam negeri....

Pada pendapat aku, aku tak percaya cerita menteri ni,... bagi aku keseluruhan menteri UMNO semuanya kaki pembohong.... he he tak ada apa faedahnya nak buang masa untuk kerja-kerja sebegini,,, kalau betui dia kena cerita apa isi kandungan surat yang dia terima bersama peluru tu... baru aku percaya....




2 comments:

  1. hutang along le tu..

    ReplyDelete
  2. jangan buat pase yop,betui tu...

    sebiji peluru untuk sebiji telo dia,senang tak payah operet.simpan pun dah tak berguna,ceroi punya kaki...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari