boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, August 29, 2011

Saya tidak pernah melakukan manipulasi. Hati saya ingat kepada Allah Ta'ala

Salam Sejahtera...

Hari ini berkemungkinan hari terakhir dalam bulan Ramadhan,, moga-moga Allah S.W.T akan menilai apa yang dilafazkan oleh beliau...

" Beliau juga menafikan tuduhan terdapatnya manipulasi dalam memutuskan kes-kes melibatkan kerajaan di peringkat Mahkamah Rayuan dan Mahkamah Persekutuan yang dikatakan akan mengenepikan keputusan mahkamah bawahan yang tidak berpihak dengan kerajaan.


"Saya tidak pernah melakukan manipulasi. Hati saya ingat kepada Allah Ta'ala. Itu lebih penting, kalau saya buat keputusan yang tidak mengikut undang-undang dan tidak adil dan saya tahu benda itu tidak adil, maka saya bertanggungjawab pada Allah. Bagi saya itu yang lebih penting. Tidak ternilai
dengan wang atau apa-apa pun,"
katanya.


Walau apa pun yang berlaku, kes-kes besat seperti kes negeri aku, keputusan siapakah MB Perak,, kita terimalah kenyataan nya itu.... Moga-moga Allah sahaja yang Maha Mengetahu, Maha Adil lagi Maha Bijaksana...

Sumber berita bterkini ..






No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari