boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, August 19, 2011

Setuju tak dengan jawapan (Reply) aku ini .......Bagi kat Najib...

Salam Sejahtera......
Selalu aku dok terima email entah dari anak beruk mana pun tak tau,, kalau setahun dua yang lalu dalam bahasa Inggeris, tetapi sekarang lebih canggih, depa guna bahasa Malayu....

Entah kenapa hari ini aku ada pula idea dan teringin nak jawab, bukan kena bayaq apa pun.... Dan aku yakin benda ini 100% pembohong....



Perkara bohhong-bohong ini hanya sesuai aku talakan kepada Najib.... ada setuju ka.... entahlah.. tuan yang empunya email tu faham ke tidak..... apa pun nama Najib Pm 1Malaysia tersenarai dimerata-rata pelusok dunia... ngeee........

3 comments:

  1. benda terang-terang penipu macam ni, tapi ramai yang dah kena tipu.

    ReplyDelete
  2. MAK AIIII.... APA DAAAA....

    WAKKAKAKAKAKA.....

    ReplyDelete
  3. Puan sahsila ,TAK PAYAH DERMAKAN MATI SOK TANAM AJA SEKALI DENGAN DUIT TU.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari