boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, August 31, 2011

MERDEKA..... Terima Kasih Semua...

Salam Sejahtera...




Alhamdulillah, Apa yang aku harapkan pagi tadi baru tercapai,,, blog aku bukan macam blog ISA, Wartamaya, Parpukari dan Papagomo, pengunjung setiap masa beratus-beratus, blog aku baru nak dikenali masih taraf amatur nak dapat 20 pengunjung setiap waktu pun jarang-jarang,,

Namun alhamdulillah, dipagi raya kedua tadi, bersamaan hari Merdeka ke 54 tahun genap sejuta hit sejak 2 tahun lebih beroperasi,,, walaupun aku rasa sepatutnya dah lama dah jejak sejuta, tetapi berapa kali, hit counter tu tak berfungsi beberapa hari.... menyebabkan beberapa ribu tak dikira....

tak apalah, sekarang dah tercapai, terpaksa meneruskan lagi untuk seterusnya sebagai tanda kepuasan berblog, kalau nak kira blog Manjungmari hangpa sendiri boleh perhatikan, tak biasa lagi aku pasang iklan untuk mendapat imbuhan, kepuasan yang aku dapat ialah bila ada pembaca, aku puas hati bila kemungkaran-kemungkaran yang dilakukan oleh UMNO dengan juak-juak pencacainya aku dapat paparkan..

Moga-moga UMNO dapat kita tumbangkan Islam akan gemilang Insyaallah.. Terima kasih buat semua pengunjung blog Manjungmari....

Selamat berhari raya dan menjalankan ibadat puasa 6 syawal....


No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari