boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, August 18, 2013

Tudia... Ahli Parlimen Lumut Lakma (B) Hj Imran beraya bersama Zambry dan Kong Cho Ha.

Aku salute lagi sekali la kat Pak Aji Imran ni.... 






Tapi sayang... Adun Pasir Panjang YB Cikgu Rashidi tak ada bersama,,, mungkin masih beraya kat Terengganu lagi gamaknya..

Aku tak mau nak komen apa yang Zambry kata,, sendiri faham ler... terutama ayat yang akhir tu...




5 comments:

  1. ...tetapi kerana begitu banyak penyelewngan, rasuah, pembaziran, selected law..ikan bilis saja yg ditangkap, maka itu sebablah negara kita tidak semaju Singapura atau Australia. Saya yakin, insyaallah, sekiranya semua perkara2 ini dihapuskan, Malaysia akan menjadi negara maju yakni high income country dalam waktu yg cukup singkat. Tapi UMNO tak akan lakukan ini kerana mereka TIDAK ADA will power...UMNO tak ada cita2 nak hapuskan semua ni sebab mereka sendiri yg terlibat, justeru mereka TAK AKAN buat pun sebab nanti tak masyukkkkkk!!!

    ReplyDelete
  2. SALAM EIDULFITRI UMNO: oleh itu mari lah kita semua bersatu padu sesama kita... buang yg blackout... ambil saja keputusan PRU 13... keh keh keh...

    ReplyDelete
  3. Itu mengambarkan antara pemimpin takde masalah duduk semeja tapi mengapa rakyat yg bercakaran tak boleh bersatu. Cuba fikir fikirkanlah wahai pembangkang

    ReplyDelete
  4. Cikgu Rashidi ada hari tu. Apa la Manjung Mari

    ReplyDelete
  5. Orang politik adalah orang yang mempunyai daya ,akal yang bijak dan pandai bermuka muka untuk memperdayakan orang untuk kepentingan diri.
    Sebab itu orang yang jujur tidak akan berjaya didalam politik.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari