boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, January 11, 2014

Fuiyo - Hebat sungguh Tok Mufti negeri aku...

Sekadar melihat apa yang berlaku dalam negri,, adalah amat malang sekali umat Islam negeri Darul Ridzuan bila keadaan berlaku sedemikian...






Aku tak komen apa-apa,, kang nanti menderhaka juga woo..

Cuma ini lagi satu kejadian yang tak diingin berlaku...





Dipos oleh Na Ita.


Apa macam,,, dah layan video tu..






17 comments:

  1. Alhamdulillah. ..Allah hu akbar...Allah hu akbar...allah hu akbar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. juragan tak takut ke takbir? biasanya puak2 juragan amat ngeri apabila dengar suara takbir spt anjing akan menyalak apabila dengar aje bilal menyebut Allah hu Akbar apabila azam, masih ingat lagi ke kenyataan mufti bughah juragan tentang Allah hu Akbar ini he...hee.....heeee Hidup Melayu! Hidup Melayu! I Love PM

      Delete
    2. Cam org umno cakap,kalimah Allah utk org Islam je.kamu tu kapior harbi.Kalau kapior zimmi tahan gak le

      Delete
    3. Hee...hee.....hee.... memang kelakar. Penyokong mufti baghal rupanya.... Berapa sen dapat upah julang plakad ?

      Delete
    4. MasyaAllah...brfikir lh sblm brckp.. jgn brmain dgn kalimah2 Allah...

      Delete
  2. Kah kah kah.. Ajaran sesat mana pulak tu? Jangan derhaka pada Allah udah le! Kat makhluk bingai derhaka apa ke jadah? Kih kih kih..

    ReplyDelete
  3. Mana kau Jurangan 69???..ayuh berentap dengan ku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...samsengnya...takutnya aku...hahaha

      Delete
  4. Haluuuuuuu. ........

    Fuyoooo.........lihatlah hbatnya mnusia2 nih. Cnth mnusia ahli sunah terbaeeek akhir zmn. Mulut biawak jdi wngi beb bila nma Allah dprthankn. Islam hnya pda nama nmun yg jelas roh dan pengisian islam dlm kehidupan dan pentdbiran kosong beb....lu laung lu syg Allah...lu teriak lu rindu Allah.hebat beb...tpi dlm msa yg sma dri 1957 lu tendang hukum Allah...lu mmg biawak komodo.

    Apa lu igt bngsa len bkn hmba Allah. Lu lbih hbt dri Tuan empunya zat. Allah dan rasulnya x prnh mnghalang hamba dn umatnya mnyebut namaNya. Yang Allah murka ialah lu x amal dan ikut apa yg tlh difirmankn.

    Lu pnya brua hnya sygkan Allah ssdp nafsu lu. 56 thun lu dbri pinjam kuasa ada lu cuba tunaikan hak Allah dan Rasulnya. Lu pnya ktua bilang xkn jlnkan hukum Allah.tpi lu ttp sewel msih kta lu syg Allah..khak tuih..sewel siot otak lu
    ALLAHUAKBAR...TAKBIR

    khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....whatever lh bhai...lu ada masalah ke...

      Delete
  5. Klau ada yang hina Hukum Allah dan Sunnah Nabi puak2 ni membisu......bingai....

    ReplyDelete
  6. hidup ufti diploma!!! hidup ufti diploma!!! ada UFTI ada la FATWA...sama spisis dgn ustad pondok 2 jota...kahkahkah

    ReplyDelete
  7. boleh la juragan, tahap berfikir hg mcm tu...maki hamun hg pun x guna pasai dah karat...
    moga Allah buka hati hg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah bhai...semoga kita sntiasa dirahmati olehNya...

      Delete
  8. Heh heh.. Dalil dari kitab mana lak nih? Dah la makan minum pun rakyat yang tanggung pastu boleh jatuh dehaka pulak. Pastu tak pasal2 kena mintak ampun! Usaha untuk mengekalkan "jiwa hamba" @ feudal dah sampai kepenghujung! Penyelewengan agamawan demi kepentingan tuan mereka makin terdedah. Di alaf baru pembayar cukai akan bertanya "kemana wang aku ko belanjakan". Jangan nak makan free je..! Huhuuuu... Idop Melayooooooooooo! Puuuih!

    ReplyDelete
  9. Mufti Perak ni tidak suka pada takbir dlm satu wacana sinar yg pernah dia menjadi ahli panelnya. "Bukannya raya" katanya. Ini penyokongnya pula melaungkan takbir, minta mufti itu jelaskan.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari