boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, January 7, 2014

Jom kita KENALI siapa SETPOL DS Najib yang baru ni..

Pada mulanya bila terpampang namanya,, rasa macam ingat,, tetapi dimana ya....

Namun bila ada sahabat-sahabat bongkarkan semula baru aku pun teringat,,, he he,, benda ni aku tak boleh tahu sorang-sorang,,, kena bagi semua pembaca aku tahu,,,termasuk macai-macai umno weiii...




PUTRAJAYA, 6 Jan -- Datin Paduka Nor Hayati Onn telah mengangkat sumpah sebagai Setiausaha Politik kepada Perdana Menteri di hadapan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di Bangunan Perdana Putra di sini hari ini. 
--fotoBERNAMA (2014) HAKCIPTA TERPELIHARA

he he he ,,, ini gambar terkini,,,, apa kah Najib dah lupa apa yang berlaku sebelum ini.... 






Norhayati Onn.. yg terlibat dengan skandal 'ehem' dan ditangkap berkhalwat dgn Rahman Ismail.. ex MP Gombak akhirnya dilantik jadi pegawai politik pada Najib Razak... hehe



Dah tak ada orang lagi kah? He he he ..jangan nanti ada yang mati kena letup dengan C4 kali kedua berlaku dalam Malaysia dah ler...






21 comments:

  1. Najib terpaksa meletakkan orang-orang yang sebulu dan seperangai dengannya di sekelilingnya, kalau tidak banyak lah rahsia yang akan bocor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju....!!! terutama sekali isa samad ...... sebab isa samad ada simpan fail khalwat jabatan agama Islam negeri sembilan .....

      Delete
  2. Standard umno..

    ReplyDelete
  3. dia tu lulusan apa la agaknye yee...ufti kita tahu...pengerusi tabung azee pon kita tahu...kahkahkah

    ReplyDelete
  4. Selepas songlap-RASUAH & fitnah,,timbul LUCAH-fitnah..kemudian C4 pula berkecai brsepah..pastu sumpah-SUMPAH terus berSUMPAH2,,kemudian kecoh asyik umrah-HAJI-umrah..datang pulak syiah-sunnah waljumaah-walrasuah,,last-last nak monopoli,melayu jer yg boleh 'kemut' kalimat Allah dan sape3 yg berani komen/protes WAJIB kena BUGHAH..kah kah kah!

    ReplyDelete
  5. Haluuuuuuu. ......

    Baik ko beringat2 kak tie oiiii.....lu mau lombong lu yg seluas laut china selatan hancur ka......gua cadang lu pakai pengesan bom....bersepai lu beb...
    Jib awat la lu angkut amoi ni sup lu...kak ros_ak lu tarak griss lagi ka...ayo yooo

    Khak tuih

    Jit C4@Jit Tontoya

    ReplyDelete
  6. Juragan69 al kafirun,dah pergi topekong ke belum?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen tu elok sikit. Kata ustaz pas kalau tuduhan tu tak betul ianya akan balik ke penuduh itu.
      wassalam.

      Delete
  7. baru ingat kekadang kita lupa orang lain peringat - setpol

    ReplyDelete
  8. Jangan kata kat orang macam kayu serepih , Sebab sebelum jadi kayu serepih kayu tu memang kayu terpilih , bila jadi kayu serepih dan diguna pilih tunggula siapa yang kena sembelih

    ReplyDelete
  9. Haluuuuuuu. ........mudahhan2 ko insaf lah kak tie oiiii.....tolong nasihati PM agar turunkanlah beban kami....bgi nasihat berguna....jgn ulangi perbuatan lama......malu sikit pda islam dan malu pda dunia

    ReplyDelete
  10. Haluuuuuuu. ........mudahhan2 ko insaf lah kak tie oiiii.....tolong nasihati PM agar turunkanlah beban kami....bgi nasihat berguna....jgn ulangi perbuatan lama......malu sikit pda islam dan malu pda dunia

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Hahaha...lu kah jenis manusia yg dipanggil betina (klu tngk pada nama lah) langsung takda ciri2 seorg muslimah yg mnyokong agama Allah...simpati utk lu

      Delete
    2. Haluuuuuuu. .........
      Lu mulut berkurap la beb...lu ada ciri2 penyokong agama dn hukum Allah ke mangkuk. .lu lidah biawak la beb....lu pertahankan ketua lu membabi buta....lu abaikan sirah rasul.lu buang fitrah agama...lu hantam kromo org yg jelas ingin mempertahankan hukum Allah...abis yg lu sokong umnongok sampai 56 tahun untuk lihat hukum Allah tertegak di mesia udah ada ker beb....betina umnongok terpekik terlolong dijalanan melaung kami sayang Allah sambil mulut bdu arak dan pusat terlondeh beb...gua ingat lu pun ada stim sama betina umnongok....beb...lu x mau salam dgn kak ros_ak lu ker beb..lembut tgan beb...semua mnteri lu sudah slm dn cium tgn kak ros_ak...lu bila lgi beb...apakah lu pencacai taraf biawak x layak slm dgn si hippo tu....gua tunggu akhirat jek beb nk slm...gua takut dosa

      Khak tuih

      JitC4@Jit Tontoya

      Delete
    3. Hahaha...ini je lah stnd pencacai@ gurkha pr@pas...dgn bahasa yg indah utk golongan yg merasakn diri sntiasa diberkati hnya dgn
      mnjd ahli@gurkha...

      Wow mudahnya utk mnjd ahli agama dgn hnya sehelai borang atau sokongan kosong melayakkn diri mnjd manusia yg smpurna didunia dan akhirat...

      Bhai...pr yg dh berjaya di 4/3 negeri dan lbh suku abad dikelantan, dah trtegak ke hukum Allah...di selangor dan pp dah berapa bnyk pusat judi dan maksiat ditutup...berapa bnyk pula pusat baru yg ditambah...

      Klu takut pada dosa adakh brmkna lu mesti melakukn dosa dgn makian dan cacian...mazhab mana yg lu guna bhai...hahaha lu ada masalah jiwa ke bhai tiba2 lu campur dgn segala stim kt betina.. hahaha org yg brckp takut dosa ttp dgn mudah tmbh dosa...

      Delete
  12. akan menjadi penyedap najib lah pulak........!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu memng pndi pilih nickname klu ditngk dari 'rantai'an tuduhan dan fitnah...ingt2 sikit bhai rantaian azab di neraka yg Allah janjikn...

      Delete
    2. Haluuuuuuu. ...........

      Lu bongok lah beb.....klu si rantai x tuduh pun gua ingat gua sndri yg akan jdi AG dkwa Jit tuya di akhirat...lu balik main burung beb lebih baik sambil lu baca sirah nabi...bandingkan kak ros _ak dgn cara hidup istri baginda...

      Khak tuih

      Delete
    3. Hahaha...bhai lu bandingkn mak lu, bini lu, kakak lu dan adik pmpuan lu dgn cara hidup dan pekerti isteri nabi...mmpu ke bhai...

      Hahaha...diakhirat lu nk jd AG...lu sapa bhai??? Lu pun blm tahu lu dimana dan apa nasib lu...aku takut org yg lu maki lak yg akan mendakwa lu disana...hidup jgn riak dan jgn dahului kerja Allah... kesiannya aku pada org yg spti lu..

      Delete
  13. dah.dah.jgn gaduh....makin tua nampak.......

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari