boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, January 5, 2014

Tok Mufti - Tolong tengok gambar ni,, halal ke haram ..

 Wakaka,, entah kut mana aku terjumpa satu gambar yang agak mengelirukan,, halal ke haram... mungkin mufti Harussani saja yang boleh jawab...



Dok tunggu komen Juragan 69,, entah dimana ya... balik indon kut...
Macai umno apa komen... halal ke haram ni...


16 comments:

  1. Zamihan tak datang lagi ke? kalau datang mintak dia jawab...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan dok sebut nama mangkuk zamihan tu. naik loya dengaq nama tu

      Delete
  2. Halal ke haram?
    Dap nak pinda undang undang selangor. Nak murtadkan orang islam. Mana pemimpin yang islam yang nak tegakkan negara islam ?. Nak hudud?. Tak kan diam aje. Adakah politik lebih penting dari
    islam?
    Dulu orang kristian tak kesah dengan nama Allah. Sekarang beria ria sangat nak gunakan kenapa?.Allah bagi akal sendiri jawab.
    Mana pejuang islam. ?Nak tegakkan negara islam . Nak hudud?. Diam jugak ke?.
    Ingat Allah tahu niat kita. Seperti kata ustaz azhar. Kalau perbuatan kita itu menyebabkan orang buat dosa,. Maka kita pun terima azabnya. Ingat semua orang yang beriman!!!!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno yg kapior jelas tu tak nak plak kamu hentam. Sabah dan Sarawak tu bole plak guna.

      Delete
    2. Betul tu. Mana pejuang agama. ?Tak kisahlah parti mana pun. Diamaje.
      Patutnya nilah masa nak tunjuk samada berjuang untuk islam atau poket. Inilah masa untuk tunjuk pejuang tulen atau pejuang bermusim.

      Delete
  3. mengikut imam amnoni ... semua hallllaaaalllll ......!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. dah nama pon tok UFTI MM oiii...dapat ufti haram pon bertukar jadi halal...x pe janji melayu...kahkahkah

    ReplyDelete
  5. Sebagai bukan macai UMNO, kita pasti mufti akan kata halal kerana isteri PM tidak datang shawat bersalaman begini, lagi pun mereka-mereka hanya budak-budak belum akal bahlig (tak dewasa pun). Betul kah wahai mufti yang bijaksana, tolong betulkan jika salah. Apakah sebab dikatakan halal, kerana ia melibatkan isteri PM. Dia tak terikat dengan hukum hakam ugama islam, bukan rekaan hanya pandangan dan anggapan bodoh disebabkan oleh fatwa mufti ini. Sepanjang yang kita tahu dan ingat mufti ini tidak akan mengeluarkan fatwa yang bercanggah kepentingannya dengan pemimpin UMNO walau pun salah dan berdosa perbuatan mereka itu disisi agama mahupun undang-undang. Ada berani wahai mufti, baru rakyat hormat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benarkh mufti brkata begitu wahai nudin bakar@bukan macai umno...jgn bermain dgn tuduhan@fitnah hngga lupa siapa kita dan siapa yg kita fitnahkn...apakh bila bkn macai umno maka kita bebas buat fitnah...

      Delete
  6. hal ini tok muf tutup mate. bukan bute,

    ReplyDelete
  7. Halam. Ustazah Umno Mashitah pun berebut2 cium tangan Mahathir, Pak Lah dan Najib.

    ReplyDelete
  8. salam takde nafsu takpe.... halal

    ReplyDelete
  9. kesian kat bebudak tu...konpius...belajo laen...praktikal laen..

    ReplyDelete
  10. konkek bini org ato janda jak yg halal! Bahlol tahap guru nik ajis punyer macai!

    ReplyDelete
  11. Mufti nikah kawin musang bejangut sejemput ts haru sana sini sebok. Ini pembantu dia tolong jawab. Kalau dirujuk pada gambar tu sebagai bukti maka hukumnya tidaklah haram. Pasai belum sentuh apa2 lagi. Kalau sentuh tembam tu dan naik stem kembang bulu tenngkok maka haramlah. Kalau dok tengok muka dada dia lalu naik syahwat haram juga. Kalau budak tu tak baligh lagi kote pun tak naik lagi yg ni nak kena tanya bos aku la. Hukum pompuan tembam tu pulak haram dia selak kain bagi org nampak kepalanya dan bajunya yg ketat sampai ustaz yg dok hujung sana dok fokas tu pulak, ha ini pun kena tanya ts hs la. Salah pompuan tu ke salah ustaz tu ke. Aku rasa ts hs akan jawab ustaz tu yg salah dok tengok aurat tapi hajjah rosmah tak salah pasai dia bini PM.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari