boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, January 10, 2014

Panas .. Menteri umno @ bakal letak jawatan!..

Sumber berita yang aku dapat dari macai otai umno sendiri,, seorang dari menteri telah menyatakan hasrat untuk meletakkan jawatan secara sukarela ini ekoran kerelaan beliau yang telah melihat menjadi Liabiliti kepada kepimpinan YAB Perdana Menteri dalam mentadbir Negara. 






Senangkan kalau sekadar bagi jawapan macam ni sebagai menteri...

Bila dah rasa susah,,, maka letaklah jawatan...


Siapa yang lah yang bakal akan ganti jawatan menteri ni... Wak Juragan boleh la,,, aku cadangkan,, otaknya lebih kurang otak menteri juga... ada ngam wooo...



3 comments:

  1. Itu cuma khabar angin saje... Mana mungkin orang seperti Hasan Malek akan letak jawatan menteri kerana perlantikan beliau kejawatan tersebut bukan berasaskan pengalaman dan pengetahuan tapi lebih kepada ampu bodek dan rasuah.

    Jika orang jenis itu meletakkan jawatan tanpa tunggu tarikh luput bermakna segala pelaburannya akan hilang dan usahanya akan jadi sia-sia. Bukan senang nak dapat balik status itu semula kerana empunya diri memang tidak ada kelayakan jadi menteri.

    Adalah lebih baik jadi menteri cap ayam dari jadi rakyat biasa yang terpaksa menanggong beban kos sara hidup yang selalu ditambah oleh kerajaan lakibini.

    Oleh yang demikian sama-samalah kita tunggu dan lihat apakah orang itu mahu meletakkan jawatan atau dia kekalkan diri jadi menteri cap ayam.


    ReplyDelete
  2. muka brutel tapi takut kene kritik sebab x capai KPI??? kahkahkah

    ReplyDelete
  3. kalo dia berenti, ini satu kerugian besarrrrrrrrrr. apapun, kalo dia berenti aku sunat lagi sekali.... aku tak pedulik, aku sunat lagi sekali.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari