boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, February 25, 2010

Apa Maksud GOBLOK..

Salam Sejahtera...

Pertama sekali aku minta maaf kerana menyiarkan gambar seorang timbalan menteri dari Johor ini dengan gambaran yang tak baik, ini bukan aku punya kerja ya.., sungguh, sumpah wallah, malam ni malam jumaat, malam nak bunuh syaitan kata wak albanjari..

aku jumpa gambar ni kat gerakan-anti-pkr-, ini blog pencacai UMNO, kalau tak silap blog ini blog yang sama dengan blog Perakbangkit, Nadzmi punya ni..

Yang kelakarnya, blog pencacai UMNO sendiri dah tak percaya kat UMNO, sungguh, aku tak tipu malam jumaat ni..., hangpa tak percaya,, ni aku buktikan....

1 COMMENTS:

bRAVEhEART said...

SWalam Sahabat,
Umno memang tidak mampu untuk berubah. Di Pahang pun sama. Oleh itu jangan lagi menaruh apa2 harapan kepada Umno kerana Umno tidak akan mampu berubah, tidak kini dan tidak akan datang.

2 comments:

  1. harap2 Allah tunjukkan kita semua tak kira PAS UMNO PKR n len2 kpd jln yg lurus...

    moga2 mlm maulidul rasul ini mnjadi titik kbangkitan islam akhir zaman....
    InsYaAllah...

    ReplyDelete
  2. PAS atau UMNO sama saja.

    Politik itu kotor tak perlulah kita melibatkan diri kita.

    Aku tak sokong mana-mana politik .

    Ayat-ayat di atas selalu kita dengar dan bagi aku orang yang kata begitu sebenarnya ialah orang UMNO tapi sebab depa takut berhujah depa cakap macam itulah .

    Lagi satu golongan yang paling disayangi oleh pemerintah yang korup ialah mereka yang mendakwa diri mereka pendakwah tapi bila tiba hari mengundi mereka tidak mahu mengundi . Kata mereka mengundi itu haram sebab ada unsur perjudian.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari