boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, February 24, 2010

Lelaki Malaysia Terseksi Tahun 2010..

Salam Sejahtera...

Buat pembaca semua, untuk hilangkan boring, asyik-asyik cerita politik UMNO yang tak habis-habis, dah penat aku nak bercerita, tetapi nak buat macam mana, lawan tetap lawan, jadi aku kena cerita, kena konar bagi pembaca tau PRU13 nanti UMNo kena bagi tumbang, Biar dalam Parlimen nanti 65 kerusi sahaja BN, itu jam Najib jadi Ketua Pembangkang pulak, itu yang aku ingin lihat sebelum aku mati, sebelum aku tutup mata, aku nak tengok UMNO jadi parti pembangkang pula,..

OKlah, dah dok tak mau tulis ni pun, dah lari dari tajuk atas,,, OK,, aku tak sangka kat Malaysia ni ada lelaki seksi, lebih seksi dan lebih jambu dari si Saifol tu..., lembut ke keras aku tak pasti, tapi aku rasa dia ni keras, cuma entah mengapa hari ini aku nampak ia seksi....

Aku ingat hangpa semua kenal dia, perati betui-betui..., OK .. gambar lelaki ini ada kat SINI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


OK kenal, seksi... sesekali tu aku nak juga pekena hangpa....

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari