boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, February 17, 2010

Siapakah Yang Percaya Pengakuan Ini...

Salam Sejahtera...

Aku yang dah berumur nak masuk separuh abad, selagi kata nama UMNO yang mentadbir negara, selagi itulah aku tak percaya, hangpa katuk aku mati kemudian peridup balik aku pun tobat tetap tak percaya....

Hanpa baca sendiri di SINI.

Tapi aku tau ada yang percaya terutama Tuan haji Jamaludin and the gang...., Betui kan Aji, Depa yang dok jadi pemimpin dalam UMNO tu semua keimanannya taraf malaikat belaka.....

7 comments:

  1. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Mati di hidup kembali ! Macam fahaman orang Hindu Je! Manjung Mari , U ni orang Hindu ke? Maaf sahaja bertanya je !

    ReplyDelete
  2. Tu le Yop, komer asyik main pitenah kutuk kiri-kanan maki hamun orang siang malam,kan dah kena kedebuk sebijik dgn Tn Hj.Jamaludin tu.Udah2 le tu,awak pun dah tua,kot2 tak sempat tobat nanti.....

    ReplyDelete
  3. bingai betul hj ni.tuko nama lain la weii.ko nak sokong umno pun sokong le tapi jangan la sampai nak merendah kan martabat manusia ko

    ReplyDelete
  4. Hj jamaludin
    Itukan kiasan.Namun, jika difikirkan secara mendalam, mati kan hidup kembali di akhirat kelak. Itu fahaman Islam. Haji faham ke apa yang haji cakap ni? Jangan tuduh orang lain ugama Hindu kalau tak pasti. dan minta maaf buat apa, kalau dah cakap merepek mengenai orang lain. Taktik lpuklah tu, haji oiii.

    sri hartamas

    ReplyDelete
  5. pAS PIS PUS g mampus ler...February 18, 2010 at 12:41 AM

    tuan haji...minta maaf yer...tuan haji ni orang hindu ker...kan kita mati dihidupkan kemudian mati dan di hidupkan kembali...maaf yer...saya tak haji lagi...

    ReplyDelete
  6. Maaflah MM,mohon sudi apa kiranya link kan blog ambo.Terima Kasih

    ReplyDelete
  7. Mengapa rendahkan Petronas Limited
    Tawarkan saham di Bursa Jepun
    Kenapa tak indahkan TITAH Mahated
    Anwar bukan ada SALAH apapun

    Layu sungguh padi dijarah
    Udang sungai di dalam paya
    Melayu bodoh tak belajar sejarah
    Ulang perangai Pateh Kerma WIJAYA

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari