boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, February 8, 2010

Subsidi - Dimana Ibrahim Ali...

Salam Sejahtera..

Berita Tv sekejap tadi ada menyiarkan kenyataan PM 1Malaysia yang subsidi akan dikaji semula, berita yang tak berapa jelas aku dengar, cuba cari balik dalam akhbar online bahasa melayu termasuk bernama, tak ada satu pun, cuma bila buka bernama English baru ada, kalau kat bernama Melayu haprak tak ada...

Kenapa takut nak siar dalam bahasa melayu,,,, takut kat Berahim Ali buat demontrasi macam kat Pulau Pinang...

5 comments:

  1. Ibrahim Ali dengan pembakang bukan main lagi, dia lah hero melayu. Dengan UMNO cuba tengok. Nampak sangat lah dia ni memang auta melayu. Dia tak ingat jasa melayu PAS yang jadikan dia MP. Dia dengan melayu UMNO memang seiras walaupun melayu UMNO telah tendang dia. muka tak malu. dia tak tau Melayu UMNO pun bukan nak kan dia sangat, cuma nak jadikan batu api untuk pecahbelah PR saja. Esok PRU 13 tengoklah kesana tak boleh, kesini pun tak boleh.

    ReplyDelete
  2. Setuju,
    Teman rasa UMNO tu cuak benor dgn Tok Him tu....kita tepon kat Panglima MatSabu lah suruh dia buat rioh kes ni mcm biasa,tak gitu?

    ReplyDelete
  3. Berehim ni lebih baik dari melayu PAS dan melayu PKR yang dok memenangi hati CINA KAPIR HARBI ni. Sekor lagi melayu yang dok jilat anu cina ialah manjungmari

    ReplyDelete
  4. Dendar cerita, tuan MM akan dilantik sebagai pegawai media IR Nizar bagi DUN pasir panjang, bila mahkamah istihar beliau sebagai MB yang sah? Dapat maklumat dari MSK betul ke? kalau betul tahniah la.

    ReplyDelete
  5. Pengusung Tilam 1998February 9, 2010 at 11:10 AM

    Apa diharap kepada kotak
    Kotak lebam Tanjung Pelepas
    APA DIHARAP KEPADA KATAK
    LOMPAT TILAM ANWAR PUN TAK LEPAS..
    Kuh kaah Kiiih kih..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari