boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, February 1, 2010

Saya Bukan Takut...

Salam sejahtera...

"Saya tidak akan ikut permainan mereka, bukan kerana takut tapi kerana tidak mahu terikut-ikut rentak permainan pembangkang ini,". Seterusnya.

Nampaknya MB Mahkamah Rayuan semakin hari semakin bongkak sambil nak memperbodohkan Ds IR Nizar dengan mencabar 28 ADUN PR letak jawatan dan mengadakan PRK semula....

Apakah si MB Haram ni buat-buat tak tahu atau memang bodoh piang aku tak pasti, Kalau dah letak jawatan macam mana nak bertanding balik, kena tunggu 5 tahun selepas tu baru boleh bertanding..., oii pandai nak mengenakan orang ya..., memang dasar mamak betuii...

Dari segi gaya cakapnya, seolah-olah keputusan mahkamah persekutuan 9 Feb ini akan berpihak kepadanya, teringat kembali komen Ustaz Wan Tarmizi dalam kuliah magribnya minggu lepas, belum ada lagi dalam sejarah institusi kerajaan termasuk badan kehakiman yang memalukan Istana. Jika mahkamah Persekutuan berpihak kepada Zambri ini beerti Undang-undang yang termaktub dalam negara menghalalkan rampasan kuasa dalam negara Malaysia.

Apa pun semuanya ini dengan Izin Allah jua, jadi marilah kita sama-sama memohon kepada Allah, supaya dikembalikan Jawatan MB Perak itu kepada yang hak..Amin.

6 comments:

  1. saya bukan takut tapi sy pengecut! hahaha

    ReplyDelete
  2. Kalau peraturan Pilihanraya pun tak tahu macammana jadi MB.

    Ye le MB Mahkamah

    ReplyDelete
  3. mb yang baghal dan bengap! malu teman jadi oghang peghak.

    ReplyDelete
  4. orang perak memang perghak, bodoh bangang sebangang manjung mari,,,,

    ReplyDelete
  5. Ala relek r, inikan negara bebas. Biar le dia nak cakap apa pun, yg bodoh kalau ada yg ikut/ tercabar je.

    ReplyDelete
  6. org Kg Selamat, sitiawanFebruary 3, 2010 at 11:31 PM

    nope ini bukan Free Country.. free country tuh Amerika.. England.. itu free country.. kau nk hina Queen pun tak kisah.. nk perbodohkan patung Charles pun no hal..

    Ini negara ada undang2.. kebebasan ada tapi jgn langgar norma2 kebebasan..

    kebebasan di Malaysia tak sama kebebasan di Barat.. yg OPEN!!

    kebebasan di Malaysia tak sama kebebasan di Singapore.. yg mana kau sentuh kerajaan anak Lee Kuan yEw je.. dlm masa 24 jam kau boleh hilang tanpa berita lagi..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari