boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, February 14, 2010

SETPOL Nor Mohamed Yakcop yang ditahan SPRM

Salam Sejahtera...

Rupanya Setpol mangkok ni yang diheboh-heboh sebelum ni ditahan SPRM, kenapa setpol ni yang kena tahan, Setpol menteri lain pun ramai lagi yang terlibat rasuah... Baca di sini

Harus diingat, Menteri Mamak ni lantikan dari zaman Pak Lah dahulu, sebelum ni ia menteri kewangan II, apakah ini semua ini sebagai tekanan Najib kepada mangkok ni supaya letak jawatan, mungkin jawatannya akan diberi kepada Zahrain nanti, sebagai kuota negeri Pulau Pinang.

Selain dari dari itu imej SPRM akan pulihlah sedikit kononya bagi pandangan mata rakyat 1malaysia...

he he,, kesian ya mainan politik UMNO, nasib lu , kenapa lu tak betui-betui bodek PM 1Malaysia.

Jangan hairan ya...silap-silap lepas ni SETPOL Zambri pulak yang ditahan SPRM, kesalahan Ismail Safian tu pun sewaktu menjadi Setiausaha Majlis Perbandaran Manjung pun boleh tahan juga, bongkar, jangan tak bongkar...

Nak bongkar SETPOL MB Pakatan tak boleh, bongkarlah SETPOL UMNO yang bukan team sama...., SETPOL Muhyiden, SETPOL Zahid Hamidi tak siasat samakah....


4 comments:

  1. Setpol saja, tapi menterinya clear

    ReplyDelete
  2. hang saja suka buat gempak....lain tajuk lain cerita....hang ni betui kepala lutut....mangkok hayun punya orang....aku bukan ahli umno,tapi ali bin a.rahman...mangkuk.

    ReplyDelete
  3. Setpol saja, tapi menterinya clear

    ReplyDelete
  4. Benda ni teman 100% setuju dgn komer.Bab rasuah ni memang tak boleh dimaafkan langsong!,tak kira saper pun,besor atau kecik mesti kena dihukum.Tak kira la dia ambik RM1 Bilion ke atau dia pi naik aji businessman sponser ke,haram tetap haram! Tapi Yop,rasuah ni bukan jer melibatkan duit ringgit,rasuah ni ada macam2 bentukkan? Salam

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari