boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, February 27, 2010

Baru 4, mana 72 lagi.. senaraikan ...

Salam Sejahtera..

Perghhh.. hebat sekali , seramai 76 NGO Melayu akan bergabung menubuhkan Majlis Perundingan NGO Melayu (MPM) dalam usaha mempertahankan dan melindungi hak-hak Melayu serta agama Islam di negara ini. Antaranya NGO itu ialah Pertubuhan Pribumi Perkasa Negara (Perkasa), Majlis Bekas Wakil Rakyat Malaysia (Mubarak), Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung, Persatuan Pemikir Profesional Melayu Malaysia dan Kongres Kesatuan Pekerja-pekerja Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs)...

Oii, mangkok,,nak temberang kepada orang biar betul..., Cuepacs tu NGO Melayu, janganlah nak bangankan orang Melayu, lainlah orang UMNO yang sentiasa bangan dari dulu , kini dan selamanya... Cuepacs tu Union atau Kesatuan sekerja, anggotanyanya pun ada India dan Cina , NGO mangkok Melayu apa kejadahnya...lu baca di .cuepacs.

Lagi satu ,.. itu baru 4 NGO, senaraikan lagi 72 NGO lain, jangan main tulis aja, kalau gitu lebih tulis 150 ribu NGO melayu, baru ada akai...Lu Berahim Ali kalau tak temberang jangan panggil Berahim Ali la,, panggil saja katak..

Berita Berkaitan : .mstar.

1 comment:

  1. KESIAN PAK MAT TEMPE...DAPAT BINI PUN SI PEKAK..

    KESIAN RAKYAT MALAYSIA..DAPAT PEMIMPIN PUN KERA DAN KATAK...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari