boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, February 20, 2010

UMNO Kelantan Yang Kepanasan Juboq..

Salam Sejahtera..

Nampakya UMNO Kelantan sudah kepanasan dalam Isu-siu royalti minyak, Ketua Perhubungannya Stopa Muhamad berkata Kerajaan Pusat akan menyiarkan iklan satu muka surat penuh di semua akhbar perdana berbahasa Melayu esok mengenai isu royalti minyak di Kelantan bagi memberikan fakta sebenar kepada seluruh rakyat negara ini. Baca DI SINI.

He he.. buat ceramah malam tadi pun kalau ikut perawi Berita harian ada 5 ribu orang, tetapi masa disiarkan kat berita TV3 1.30 tgh tadi entahlah, kalau dikira dengan bayang-bayang dari sinar lampu malam tadi jenuh nak dapat angka tersebut.

Kerajaan Pusat yang akan menerangkan isu tersebut tu siapalah ya.., sedangkan mereka-mereka yang terlibat dengan perangkaan royalti tu seperti Tengku Razaleigh dan Tun Salleh Abas, semuanya masih hidup, merekalah saksi sebenar, mereka mengetahui kedudukannya yang sebenar, tetapi segala keterangan mereka UMNO tolak tepi,..

Sebelum ini ada desas desus mulut capoi dari menteri dan Berahim alkataki membawa kes tersebut ke mahkamah..., bagi aku kalau kat Mahkamah dalam Malaysia tak payahlah, petunjuk dah jelas, bagaimana keputusan kes Mahkamah Persekutuan dan Rayuan yang agak macam cerita kartun, contoh terbaharu bagaimana kes MB Perak, bagaimana kes liwat DSAI. Jadi kalau kat mahkamah sivil baik tak payah, lainlah kalau kes ini boleh dibawa ke mahakmah Thailand atau mahkamah antarabangsa The Hauge Belanda..

Jadi besok kita tunggu, apakah keterangan esok hari akan dilaksanakan oleh Menteri Penerangan, seorang pakar undang-undang bakar jambatan..apakah daleh, apakah helah yang akan mereka cuba bohongi orang melayu,.., seolah-olah bagi mereka orang melayu semuanya bodoh macam ahli parti UMNO itu sendiri.

1 comment:

  1. Kalau betul nak ikut..Perlembagaan dan Kedaulatan Undang2..ROYALTI itu kepunyaan KERAJAAN KELANTAN..tak kira parti manapun..Nik Aziz adalah KETUA Kerajaan Kelantan..menang melalui pilihanraya..DUIT tu bagilah kat NIK AZIZ..tak kiralah duit EHSAN pun..ni dah lah tukar nama duit tu..bagi pulak kat TOPA MAMAK..guano cerito..DUA kali pelawok..
    SIAKAP SENOHONG DAPAT IKANG JENAHAK

    KECEK BOHONG LAMA2 JADI TOPA MAMAK

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari