boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, April 18, 2010

Bakal Ahli Politik UMNO!! Pengganti Khairy Jamaludin

Salam Sejahtera...

Memang aku respect 100% kepada pelajar "Tuan Muda" yang berjaya memperdaya beberapa kakitangan kerajaan beruniform seperti polis dan tentera, semua kena kencing dengannya...

Sepatutnya bukuan budak itu sahaja yang kena ambik tindakan, tetapi semua pegawai-pegawai keselamatan kerajaan yang terlibat pun kena ambik tindakan, kerana buat kerja tanpa usul periksa, mentang-mentang keluarga atasan, terus main percaya,, last-last kena kencing...

Sepatutnya kementerian dalam negeri kena bagi anugerah Gueiness Of Record terbaik sebagai penipu no 1 Malaysia. Oii bukan senang ia nak rancang buat plan sebegitu rupa, kalau teman baiknya tak buka rahsia, aku ingat sampai sekarang pun polis tak tahu.......

Dalam akhbar sinar muka hadapan, Tuan Muda itu bercita-cita menjadi ahli politik bila besar nanti,

Katanya, dia ingin menjadi ahli politik, tetapi tidak berminat menjadi menteri.

“Saya tidak mahu terikat kerana saya suka memberi pandangan secara bebas, tetapi bukan bermakna saya hendak jadi pembangkang,”


Kalau dah tau mau jawatan Menteri, tapi bukan Parti Pembangkang, Parti UMNOlah tu... memang cantik pun, sesuai sangat...

Seingat aku, Mahathir sewaktu PM penipu besak, Pak Lah pun penipu besak,, Najib!!!,.


No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari