boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, April 12, 2010

Mari Sama-sama Kita Kenali Lelaki Paling Hebat..

Salam Sejahtera...

Ho ho ho... ini rupanya manusia jenis tak ada hati perut ni...

Hanya berani dengan bini,.....

Orang Felda Bukit Sagu 2, siapa yang kenal dia ni..,, harap-harap dia ni janganlah sesekali Ahli PAS, buat malu seluruh parti aja. Tapi dalam pengamatan aku, tengok ke rupa macam ahli UMNO ajaaa mangkok ni, tu yang kelapak buloq tak tentu hala tu...

Sampai bini tak sihat pun ak peduli, ia kira kehendak nafsu dia aja....

Nasib baik hakim yangberugas bagi hukuman 6 tahun 2 sebatan, kalau aku jadi hakim sahih semaksima hukuman yang aku jatuhkan, buat pengajaran kepada lelaki lain, Jenis manusia macam ni patut kasi (kembiri) aja, macam kat kucing jantan tu... baru ada akai.. .

4 comments:

  1. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Kita selalu hentam UMNOBN kerana mendewa -dewakan Yb YB Katak seperti Ibrahim Ali,Zul Kulim ,Zahrain DLL katak . Tapi bila PKR ingin menamakan Zaid ( Bekas Ahli UMNOBN ), kita pakat sokong dan mengatakan inilah orang yang terbaik segalanya untuk bertanding di PRK Hulu Selangor . Zaid Ibrahim pun spesis katak malah pernah untuk membawa kes Hukum Hudud ke Mahkamah jika Negeri Kelatan menlaksanakan Hukum Hudud. Apa orang macam Zaid Ibrahim boleh ke Pakatan Rakyat mempercayai ketulusan hatinya untuk kekal dalam Pakatan Rakyat jika beliau menang dalam PRK . Aduh TGNA tolong nasihati DSAI ini jangan membabi buta memilih calon untuk bertanding di PRK Hulu Selangor.So bukan UMNOBN harus takut dengan perlantikkan Zaid Ibrahim untuk bertanding di PRK Hulu Selangor . Sepatutnya orang Melayu terutama orang PAS yang patut takut spesis katak seperti Zaid Ibrahim yang terang terang menolak hukum Hudud . apa orang PAS mudah lupa ke?

    ReplyDelete
  2. man dego la ada kat manjungApril 13, 2010 at 4:52 PM

    Kita Si ...uar itu lagi hebat. Depan, belakang, lelaki, perempuan, pondan, tom boy, putih, kelabu, hitam, semua sapu.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari