boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, April 6, 2010

Gambar Iklan yang sama dengan ......

Salam Sejahtera...

Petang semalam, sewaktu aku dok sibuk dok nak beli barang kat pasar malam suasana cuaca yang nak macam malam, dalam nak cepat hujan nak turun, datang seorang sahabat, mari tanya kat aku, tak pegi buat liputan ada orang ternama pindah ka!!

Terkejut aku, Tanya dia balik sapa yang berpindah.....

Sapa lagi, kita punya . . . . . la, jawabnya...,

Pindah ke mana...., aku tak faham dan bertanya lagi...

Sahabat aku ni gelak,, dia jawab,,, anta nak balik nanti, lalu peratikan gambar yang ada kat sebelah jalan tu..., oooooo.....

OOOO, baru aku faham,,,, hangpa kenaika dalam gambar ni, agak-agak serupa sapa ya...., aku tak mau sebut nama,,, saja nak siarkan juga demi nak memenuhi hajat kawan aku tu.....


Moral of the story, begitulah marahnya sahabat aku tu, sehingga ia menyamakan gambar dalam iklan tu sama dengan .......,

Nasib engkaulah gambar oiii, biasalah,,,, gambar iklan,,, macam-macam boleh ditafsirkan...,


No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari