boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, April 27, 2010

Enjin Jet TUDM Hilang, Berita yang mana satu betui!

Salam Sejahtera....

Sebelum hangpa baca apa-apa, silalah lik Klik di SINI dan SINI.

Dah baca dah, faham apa isi cerita ?!!!!

OK hangpa baca pula berita terkini yang aku cpy paste dari utusan..... mana satu yang betui ni...

Hebat 1Malaysia....



OK..., Bridger Jen, Kolonel, Lt Kolonel, Mejar..., itu semua bukan pegawai kanan ka!!!!, janganlah nak siar wajah Sarjan dengan towkeh keling botoi aja yang terlibat,,, yang 5 orang ni kenapa sebelum ni tak disiar pun oleh mana-mana berita....Mana yang dikatakan telus tu...

Hoi.., ini bukan fitnah oii, Sejak dua tiga ini aku dilebelkan sebagai tukang buat cerita fitnah oleh seorang sahabat baik aku sendiri, habis dihebohnya kepada staf-stafnya yang Manjungmari ni tukang buat fitnah.. he he sebelum ni dia tak kenal sapa itu Manjungmari...

Sekejap tadi aku bersua muka dengannya..., dengan cukup manis senyuman dimukanya mengucapkan tahniah kepada aku, entap tahniah apa aku pun tak tahu,, mungkin sebab PR kalah di Hulu Selangor agaknya, kemudian dia secara berselorong, dan menyebut Manjungmari, garang bukan main,,,,

Biasalah, aku garang nak lawan dengan UMNO yang menjadi musuh hidup aku didunia dan akhirat..Dalam blog ni saja aku garang, kat luar akulah manusia yang cukup penyayang, betuiii, aku tak bohong, tak percaya?!!!. Tanya kat bini aku..




No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari