boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, August 18, 2010

Apa Kata UMNO ?!! Gaya mau lebih!!...

Salam sejahtera...

Bukan nak mengata, tapi terpaksa juga nak kata, aku peduli apa...... selagi ada sangkut paut dengan UMNO , maka selagi itu aku aku nak mengata.... Lihat gambar di bawah....


Cuba perhatikan gambar diatas..., semenjak anak mamak tu berada di Gaza, beliau istiqamah sungguh,, betui,,, sentiasa memakai serban ala arwah Yasser Arafat.... mengalahkan pak-pak arab bandar Gaza... hu hu hu... cuba tengok memek muka pak arab tu ....

Teringat balik PRK Bagan Pinang... hu hu hu... dah hilang agaknya sakit tengkok kena karate....




6 comments:

  1. perangai puak UMNO nie sama ja dari dulu sampai la......bermuka-muka....kenai sangat depa nie...

    ReplyDelete
  2. orang buat kerja baik pun dikata, sekurang2nya ada la juga bantuan yang diberikan, itu hak Allah sama ada ikhlas ke tidak, yang ko ni berlagak bagus,ada usaha nak tolong ke?bodoh punya puak pas...tun dah hantar, yb nizar dah p, putera dah p, kita syukur la, haluan dah p, yang busuk hati sangat dengki orang islam nak tolong sesama islam pasaipa..

    ReplyDelete
  3. Anony...

    Tolong tunjuk apa yang aku tulis menunjukkan aku busuk hati dan hasad dengki.....

    Tak bolehkah aku tulis apa yang berlaku atas fakta...., itu pasai aku sediakan gambaq....

    ReplyDelete
  4. aku tengok macam arab badwi aja

    ReplyDelete
  5. si celaka manjungmari ni memang macam tu,,, tak habis habis si celaka ni mengutuk apa sahaja yang umno laksanakan.... dah nama si celaka babi ni memanglah macam tu si celaka ni,,,,

    ReplyDelete
  6. Satu dunia dah tahu "Trademark" ameno nak buat macam mana, yang anoni tu marah2 kenapa? Perbetulkan dulu ameno yang ko sayang sangat tu, baru boleh marah2 orang. Kalau tak bermuka2 memang tak sah, itulah ameno.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari