boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, August 3, 2010

Apa Kata UMNO??!! Bunuh, bunuh diri..

Salam Sejahtera...

Pertama sekali aku ingin ucapkan takziah kepada kedua-dua belah pihak mangsa kejadian...

Aku menerima satu pesanan dari rakan facebook,, aku siarkan kembali tanpa edit..


Mansor telah menghantar pesanan kepada anda.
Mansor Abbas
Mansor Abbaspada 04hb Ogos 2010 pukul 11.42 pagi
(tiada perkara)
UMNO la ni ada ulama muda . Depa ni patut pi nasihat pemimpin UMNO yang 99.99% terdiri daripada mereka menghadapi masalah moral .
Di Selangor hari ini bekas ADUN BN kena tembak dengan pembantu peribadinya iaitu seorang wanita . Awal-awal lagi public diberitahu jangan buat apa-apa spekulasi . Dalam hati kecil rakyat Malaysia mesti terfikir sesuatu yang nakal tentang kes ini .
Di Kedah dulu pun ada isu mantoya . Masa tu saya baru sekolah rendah. Kes Puteri UMNO ni biasa saja bagi depa.
Pendek cerita ulama muda buat apa . Tak cuci tong taik lagi ka???
Bagi aku yang buat yang dah pergi tu biarlah Allah yang menetukan, kita yang idup ni ambik iktibar diatas kejadian tersebut, bayangkan kedua-dua arwah mangsa yang mati itu terpampang dalam kaca TV dalam suasana yang kurang enak nak diperkatakankan... itu yang aku di lihat sendiri pada berita jam 8 mlm tadi...

Jadi buat umat melayu yang masih nak menyokong UMNO dengan semngat melayu sedarlah... itukah budaya pemimpin anda... Apakata UMNO!!!!, janganlah nanti bagi jawab kat aku kubur masing-masing...,



No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari