boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, August 3, 2010

Apa Kata UMNO??!!

Salam sejahteraa.

Seorang pengkomen blog aku yang juga seorang blogger fanatik melayu menghantar komennya meminta apa kata penyokong PAS mengenai masaalah di bawah..


Apakah sebagai umat Islam kita nak membiarkan si Haris tu terkapai-kapai tanpa pendoman dan tunjuk ajar, adilkah begitu dengan nak menyalahkan kesalahan ayah dan ibunya ke atasnya..

Itu satu hal, apa yang aku tahu dan pelajari, adalah diharuskan lelaki yang berugama Islam mengahwini wanita dari keturunan samawi iaitu dari keturunan ahli kitab Yahudi atau kristian tanpa menukar agamanya, tetapi anak-anak dari perkahwinan tersebut hendaklah menganuti Islam.

Bukan setakat kahwin sahaja, malah binatang sembelihan dari kristian dan yahudi pun umat islam hahal memakannya, jika nak dibanding dengan sembelihan orang melayu UMNO totok yang menolak hukum hudud, halal atau tidak dari sembelihannya, fikirlah sendiri..


OK Apa kata UMNO mengenai gambar di bawah ni.....

Baru-baru ini riuh rendah di parlimen bila Ahli-ahli Parlimen melayu UMNO menyokong dalam isu APCO Yahudi, sehinggakan DSAI ketua pembangkang dikenakan tindakan disiplin kerana mengeluarkan isu APCO.

Tup-tup hari ini terpampang gambar TPM membaca puisi GAZA,,, oii apakata UMNO, Israel pun sokong malah diambil jadi penasihat, GAZA pun sokong... apakata UMNO. .








No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari