boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, September 3, 2010

Apa Kata Umno ?!! - Memang dah dijangka dah....

Salam Sejahtera...

Ha... ha... ha.. bab ni memang aku puji tahap 5 bintang, sebabnya UMNO dan sekutu-kutunya sejak dari zaman azali lagi, kalau ajak berdebat tobat lahum dia nak layan..., adalah kut sekali sekala, yang tersesat entah macam mana, sebagai contoh Khairy jamaludin yang agak anak jantan, berani berdebat dengan Husam di Kota Bharu, hujung tahun 98 yang lalu...UMNO hanya berani debat sesama sendiri adalah, 5 orang ulakmak UMNO wakil PAS dan 5 orang ulakmak UMNO wakil UMNO, debat macam tu pun tak bolek nak pi,,,.

Tetapi itulah bila dah berani sangat, UMNO sendiri tak suka, kononnya Ketua Pemudanya itu terlibat dengan rasuah,,, kenapa dipalitkan kepada ketua pemuda sahaja,,, sedangkan keseluruhan pemimpin UMNO memang sah lagi sahih terlibat dengan rasuah, baik rasuha politik, ataupun rasuah masuk kocek...

Jadi aku tak hairanlah kalau Puteri pun tak mau layan nak berdebat dengan Wee Meng Chee yang bagi aku budak tu tak cukup seringgit!!!

Yang gatai juboq dok pi suruh ambik tindakan tu buat apa,, bila budak tu cabar hahhh... kan .. malu lah weeeiihh....




No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari