boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, September 1, 2010

Selamat datang ke alam Blogger..En Rahim Othman.

Salam Sejahtera...

Pertama sekali aku ucapkan tahniah di atas lahirnya satu lagi blog bersama-sama Pakatan rakyat dengan arus politik perdana di Malaysia ini.

Sebelum ini penulis blog ini Encik Rahim Othman menulis artikel meminta aku menyiarkan hasil tulisannya, memang aku suka ada hamba Allah yang menolong aku,, tetapi aku sendiri nak berblog tak tentu masa, disebabkan faktor masa yang tidak menentu, masaalah broadband yang kekadang OK kekadang tidak, selain dari itu, atas nasihat sifu aku juga meminta biarlah aku berblog diatas identiti manjongmari,....!@#$%^&*}{..

Lalu aku meminta ENcik Rahim membina blog sendiri, namun beliau memberitahu yang dirinya tidak berapa pandai nak membina blog sendiri, aku cuba menghubungi sunsnake (aku budak balun) kut-kut boleh membantu En Rahim,.....

Namun pagi tadi aku mendapat email dari encik Rahim, yang ia dah pun cuba membuat blognya sendiri, dan nampaknya blognya itu kerap undate walaupun dari segi penampilan blognya masih banyak lagi yang perlu diperbetulkan,,,

Buat sesiapa yang pakar dalam membina blog, diharap dapatlah membantu En Rahim untuk meneruskan penulisannya, aku sendiri pun tak pandai,, jadi tak dapatlah aku nak membantunya...

Blog Encik rahim aku linkkan dalam kategori blog 100% menetang UMNO... Silalah klik SUKA TAK SUKA. Selamat Membaca dan berfikir untuk kehidupan seterusnya.....

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari