boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, September 26, 2010

Majlis Hari Raya Zambry di cemari budaya mungkar..

Suasana hari raya untuk umat Islam setelah sebulan berpuasa mengerjakan yang diperintah dan meninggal yang dilarang oleh Allah, tetiba bulan Syawal mengambil tempat setelah Ramadhan meninggalkan kita, maka dengan hasil usaha kerja-kerja tangan-tangan kotor dan munafiq yang dipelopori oleh UMNO telah mencemari bulan kebesaran Islam dengan budaya-budaya mungkar...


Walaupun berat rasa hati aku nak pergi, namun ku gagahi jua, dan alhamdulillah, maha suci Allah yang maha besar telah menunjukkaran kemungkaran secara terang-terangan yang dilakukan oleh UMNO dengan juak-juaknya dengan mendapat perkenan Zambry..

Aku sampai dah jam 11 pagi lebih, setelah aku selesai mesyuarat AJK Surau taman aku, terpaksa aku tinggal majlis gotong royong selepas mesyuarat.....

Double klik untuk gambar lebih jelas..
Kedatangan para pengunjung memang aku tak nafikankan, cukup ramai....


Inilah bermula budaya-budaya yang mencemari kesucian Islam dalam bulan syawal...




Yang ini spesis Sayfol....






Hangpa tengok, dia pun tumpang sekaki, apa yang dia dok sebut aku tak berapa dengar.... Inikah prinsip seorang yang pernah menjadi naqib dan mendapat gelaran tuan sheik sebelum beliau menceburi politik UMNO, malah aku pernah dengar pengakuan dari seorang Ustaz yang juga pensyarah UITM Seri Iskandar, Ustaz Hamdi, beliau mengatakan Zambri adalah Tuan Gurunya sewaktu beliau belajar di UIA... kenyataan Ustaz Hamdi ni didalam masjid An-Nur Pengkalan TLDM Lumut, sebulan sebelum puasa yang lalu..

OOOO begini rupanya Tuan Guru spesis UMNO......... Anony UMNO... tolong jawab (komen sikit)...


Ini adalah sewaktu Zambri menyampaikan sedekah wang raya kepada kanak-kanak... He he he teringat aku kat suspek utama kes Bunuh Sosilawati, guna duit hasil tipu daya bagi derma kat orang Asli,,, lebih kuranglah Zambry ni pun, setelah merampas kerajaan negeri Perak dengan guna tipu daya, sudah tentu haram hukumnya...., dengan kedudukan haram, beliau bersedekah,,, apakah hukumnya ni.... tolonglah jawab sikit....

Oiii, ramainya pencacai yang tukang sibuk......


Masa inilah nak betul sampin yang dah nak terlondeh,,, mamat yang baju biru spek hitam ni ialah pengerusi Masjid An Nassriyah Stiawan, banyak-banyak ustaz-ustaz yang mengajar di sini kena pancung......bekas pegawai PPD Manjung.... he... he... kawan baik Sifu aku......


Anak keling ni, majlis Pakatan Rakyat pun ia sibuk dan pulon habis, majlis UMNO pun ia tibai, belasah kiri kanan...


Ha ha ha... Pak Ya tokeh Air Tebu Pasar Malam pun mai,, jamuan raya.. belasah ajalah....


Hak ini pun UMNO totok,,, towkeh maruku, pernah sama-sama dengan jadi counting agen PRU11 2004 yang lalu...


Spesis ni kalau tak ada memang tak sah...., warna merah satu kemestian.....

3 comments:

  1. sah dah aka tak beliair tebu tu......air tebu umno rupe nya;

    ReplyDelete
  2. Anoni sudah pasti akan "mengkhinzirkan" manjungmari. Tak percaya? Tengoklah!!!

    ReplyDelete
  3. pakcik air tebu x bersalah..dia mai makan ja...hehehe

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari