boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, July 30, 2012

Ini dia rupa Inspektor polis SAMSENG yang pukol orang awam 2 minggu lepas.


SEREMBAN, 30 Julai -- Anggota polis Insp Mohd Azuan Yasin dibawa keluar dari Mahkamah Majistret di sini hari ini selepas mengaku tidak bersalah terhadap enam tuduhan memukul, mengugut dan memecah cermin kereta dalam kejadian berasingan, dua minggu lepas.


Polis-polis jenis spesis inilah yang dok katuk tendang terajang orang sesuka hati dalam  perhimpunan parti pembangkang.... 

Kalau kita tengok 1 daripada 6 kes pertuduhan, timbul sedikit persoalan ? 

Mohd Azuan turut dituduh di hadapan kedua-dua majistret itu melakukan kesalahan dengan menakutkan secara jenayah ke atas kedua-dua mangsa dengan cara menggunakan senjata menyerupai pistol berwarna hitam di lokasi, masa dan tarikh yang sama yang mana sabit kesalahan boleh dihukum mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara sehingga tujuh tahun atau denda atau kedua-duanya sekali.

Baca sepenuhnya di  SINI 

Apa yang terpapar dalam berita-berita, mangkok ni memang guna pistol untuk memukul mangsa,,, cuma lepas tu keluar kenyataaan dari pegawai kanan polis, pistolnya dah di simpan konon,,,, sekarang pertuduhannya pulak senjata menyerupai pistol,,, apa cerita ni... 

Lagi satu, perhatikan ,,, mentang-mentang pegawai polis,,, gari pun dah payah pakai.... berbanding dengan pesalah lain, mentang-mentang depa yang jaga undang-undang,, ada kelebihankan bila buat kesalahan?



13 comments:

  1. biasa skot... malaysia ni kan negara pak polisi ,,,,

    ReplyDelete
  2. depa ni kastas brahmin, yg lain semua paria.

    ReplyDelete
  3. comey. ada taik lalat latipah omar :)

    ReplyDelete
  4. silap2 tutup kes... salah org bukan dia yang pukul
    hanya menyerupai dia.... dia bertugas kat tempat lain hari tu hahahahha

    ReplyDelete
  5. bro mm kalau ikut ayat tu, dia dibawa keluar dari mahkamah so dah dijamin memang bebas sementara jadik tak perlu gari lg.

    ReplyDelete
  6. Bhai MM...

    Ini Inspektor Shahab la bhai.... hahaha...

    ReplyDelete
  7. Minta maaf orang kampong sampai ke mati aku tak percaya kat polis tak kira kamu siapa pull stop

    ReplyDelete
  8. biasa le polis takut malaysia besok jadi macam kat petani baru baru sila tgk video

    ReplyDelete
  9. PDRM perlu tubuhkan jabatan phsyco utk 'berjuta' angotanya yg 'cracko'

    ReplyDelete
  10. a'ah la..xde digari pon..kalau org awam mesti dah digari punya..sedangkan dulu kes budak x g plkn pon digari tangan ke belakang, tp ni kes jenayah yg jauh lg berat, rilex je takda gari ape pon.

    ReplyDelete
  11. aku rasa elok inspektor ni ditugaskan pi KATOK manjung mari biar mampuiih cepat...kurang sikit dosa dia...ada setuju.....MAMPOOOOS MANJUNG MARI...KHAAAAAH PTUIIIIH! TAKBIR!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari