boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, July 12, 2012

Siapa penyanyi wanita popular yang adiknya dihukum penjara 7 tahun kerana menyamun.

Sedih gak, bila aku baca berita kakak seorang penyanyi popular, sedangkan adik lelakinya yang berbeza 2 tahum umur bekerja sebagai pembantu kedai makan,,, Klik adik-penyanyi-wanita-popular-samun-warga-singapura-dipenjara-7-tahun- 


Biasalah kehdupan di bandaraya, kalau kakak dah popular, si adik pun ada juga keinginan nak popular, mungkin guna cara mudah, ambil jalan singkat maka itulah jadinya.... 


Cuma aku nak tau siapa penyanyi popular tersebut,,, bila aku serah cari, lihat nama ayah sama, asal pun sama,,, beda umur 2 tahun,,, apakah ini penyanyi wanita tersebut... nak kata popular, sebelum ini aku pun tak biasa dengar nama,, Yang aku tahu penyanyi popular dari Johor Sharifah Aini yang lain-lain tu aku tak ambik tau pun,,,, 


Oh lupa,, siapakah penyanyi yang aku maksudkan tu,,, agaknyalah,, aku pun tak pasti,, cuba tanya tengok betul atau tidak adik dia,,, hangpalah tanya,, aku tak ada masa,, hangpa nak tanya ka.... pilah tanya,,, kut-kut sangkut pun OK juga,,, tanya kat https://www.facebook.com/alyah81

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari