boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, July 15, 2012

Ribuan manusia di wacana Ostad Kazim dan Ismail Mina di Seri Manjung.






Terima Kasih buat Hadie Manchester tolong ambik gambar....




33 comments:

  1. Berkata benarlah sekalipun ianya pahit. Maaf sdra. Sy berada di program ini. Nyata gambar ini diambil sebelum program. Ribuan manusia yg hadir. Harap jgn sebarkan fitnah yg akan meruntuhkan maruah agama kita. Dlm politik letakkan agama di depan bukan parti. Sekadar teguran ikhlas. Harap maklum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak kata belum mula tak juga, sebab gambar pada skrin lcd tu sama antara dalam dan luar dewan Cuma yang dalam dewan tu kurang sikit daripada luar dewan yang luar dewan tu banyak... kerusi kosong!

      Delete
    2. Betul ke gambar ni sebelum program. Bukan ke gambar Ustaz Kazim sedang menyampaikan ceramah terpampang jelas di dalam gambar tu?

      Delete
    3. program bagus,..,tp kenapa orang tak hadir jgn salahkan orang ramai,.,patut sediakan bus hehehehee

      Delete
    4. jangan menipu org manjung mari....ak pernah datang ceramah ustaz kazim...sentiasa penuh....hentikan fitnah..kalo banyak ibadat,tapi saling bermusuhan dan menjatuhkan org lain...neraka jawapannya...kita ikut Al-Quran dan sunah nabi....minta maaf pada ustaz kazim...insaflah selagi beliau masih hidup...jgn kerana politik,kamu berpecah...tidakkah kamu takut kepada Allah dan balasanNYA yang diterangkan jelas didalam Al-Quran?

      Delete
  2. Mengapakah ini harus terjadi padaku?

    ReplyDelete
  3. Manjong Guanne mung jadi penipu tahap gabang ning. Ning ke Islam hok mung belajar. Base boddo.... Memang soh mung ning hambe najis demokrasi tahap kepale taik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah buktinya MANJUNG MARI kaki fitnah,penipu,penghasut dan pemecah belah ummah........sanggup ko jadi tukang fitnah sebegini rupa...tuan tuan ahli pas,umno,pkr dan atas pagar sedarlah...marilah kita tegakkan dan pejuangkan islam sungguh atas nama ISLAM yang sebenar bukan atas nama parti islam sahaja..tetapi , akhlak sebegini hodoh dan buruk(merujuk kepada manjung mari).....para penguasa dan pimpinan Pas,sedarlah...inilah contoh manusia yang akan menghancurkan perjuangan anda dalam pas...nyah kan....HALAU si perosak ini dari parti dan perjuangan tuan-tuan..kalau tidak...tengoklah kerosakan kerosakan dan segala kemusnahan yang akan di bawak oleh parasit yang bernama MANJUNG MARI ini kepada pas dan ahli pas...percayalah TAKBIIIR !

      Delete
  4. aku mai juga..mmg betul x ramai org sbb mail mina kaki fitnah...ustaz kazim atas pagaq.

    ReplyDelete
  5. Betul ke sebelum program bermula. Bukan ke paparan di layar Ustaz Kadzim sedang berceramah? Sekadar bertanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nazaruddin MohamadJuly 16, 2012 at 6:11 PM

      Aku sokong. Betul ker Anonymous 12:09 tu? Ke ustaz kazim yang menyamar jadi anonymous tu? hahaha.. gurau jer!

      Delete
    2. Nazaruddin MohamadJuly 16, 2012 at 6:13 PM

      Tapi kemungkinan jugak video kat screen tu ceramah2 ustaz kazim masa di program lain. Mungkin sekadar tayangan sebelum ceramah sebenar dimulakan.

      Delete
    3. yg tu dwg pasang cd ustaz kazim jer sblum forum start.aku ade kt sane semalam.dalam dewan penuh gak le mse ceramah.kat luar memang x ramai pun.kandungan forum oleh kedua dua ahli panel boleh dikatakan 90 percent bias belah umno.dua dua banyak memburukkan pakatan rakyat terutama sekali pas dn DSAI.

      Delete
  6. Anon 12;09..kalau ada gambar kehadiran ribu riban tu ..upload la gambar..ni cakap je lebih..

    ReplyDelete
  7. Ustaz kazim jd pengerusi majlis kot mlm td.org akan btambh ramai bila ustaz ismail mina bg crmh.amacam pencacai umno.ok x...?

    ReplyDelete
  8. Marah benar manjong mari dengan ustaz kazim sehingga sanggup meniru perbuatan UMNO...suka menabur fitnah. Ketuk dulang paku serpih.

    ReplyDelete
  9. mu memang bangang la manjung mari, dah tentu program belum start lagi, depa tgh pasang CD ustaz,nak cakap benda yg tak elok bior la ada bukti..ini bagi 3 aje yang irrelevan, tak payah la..

    ReplyDelete
  10. Jom la kita pakat langgar manjungmari bila dia naik motor, jom la pakat kita patahkan kaki mnjung mari lagi bila terserempak dengan manjungmari di mana mana. Jom kita pakat guna slogan Mampos Manjungmari,,, mampos manjungmari mampos manjungmari, insyaalaah,

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi anon 11.33pm, hujah lwn hujah la..., klu x blh lwn hujah x kan nak bunuh orng kot. Masih ada lagi keturunan firaun dan namrud, sah ni umno porno

      Delete
  11. Kalau tak betul dakwaan manjung mari, upload lar gambar yg kata hadirin ramai...

    ReplyDelete
  12. udahlah ostad kazim nk berceramah,pi pasang cd lg buat apa...tunjuklah ceramah ibrahim ali atau hasan ali ke.awat umno lumut taksub sangat dgn ostad kazim ni,sah sebelum tido cium gambaq ostad kazim hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. awat pas malaysia taksub sangat dgn ostad nik aziz?
      merata duk ltak gambaq dia..
      dah macam duk puja dia pun ada..
      orang kelantan kalu dalam rumah mmg slalu ada gantung gambaq dia..
      malam2 sebelum tidoq cium jugak kut.. hehe..

      Delete
  13. Kita sekarang dah berada di Ambang Ramadhan..kenapalah kita tak habis-habis dengan kaedah lama..asyik nak jatuhkan orang saja, tak baik Saudara..biar orang lain buat benda tak betul, itu dosa antara dia dengan tuhan, kita janganlah terikut sama dengan sikap sedemikian. Wallah Huaklam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam.gmbr yg saudara letak tu.sblm ceramah mula.mmg pihak pgnjur pasng cd ustaz kazim.isi mse gn bnda yg ade manfaat.sblm ustaz kazim n ustaz ismail mina bforum.pe tujuan saudare sebarkan fitnah mlalui gmbr2tu.padehal tu sblm mule.sepatutnye saudara slidik dulu.ni ke perjuangan islam?klu ni yg saudara kte kan perjuangan islam.islam xgalak.berpecah.tp pe yg saudara dapat dgn tulisan saudara.memecah belahkan org islam?dulu saudara komen pasal ceramah hassan ali d manjung.skrg pasal ustaz kazim.pe tujuan saudara.bangga ke dgn tulisan saudara?maaf klu tkasar bhsa.tolong la jd penulis yg jujur.

      Delete
  14. Anon 10.04?????? Kau PASPIG , porno ok la puas, paspig apa, babi je,,,jom langgar manjungmari

    ReplyDelete
  15. BODDO PINAG yg komen kata Manjung skot aku ni BUEK FITNAH ,, cuba hang tengok ada tak ungkapan FITNAH terdapat dalam posting beliau ni ,, BODDO sekali lagi siapa yg buta mata n buta hati hahhahahahahahahahha
    gua ExLanun yg Zalim Semasa itu hahahahhahahahha

    ReplyDelete
  16. salam pak oncu...cuba baca tajuk posting n bandingkan dgn gambar yang diberi.xkan pak oncu dikaburkan mata.xnampak ke?berkata benar walaupun pahit.xsemestinya kite kene menyebelahi seseorng walaupun salah.tu dah asabiyah.posting tajuk ribuan manusia.gambar yg ada.org xramai.padehal tu sure sebelum ceramah.sy ade mase ceramah.org dlm dewan penuh.luar dewan sy xtau.ckp benda yg benar.klu salah kite mohon maaf.susah ke?knp perlu pak oncu pertahankan manjung mari walaupun jelas manjung mari ade agenda tersembunyi dgn buat posting ini.pak oncu nak sokong mane.tu terpulang.tp klu nak pertahankan org.tgk sama ada dia betul or salah.yg betul.tetap betul.yg salah tetap salah.jadi lah rasional.jgn jadi penyokong yang tidak menimbang mane yg baik.mane yg beruk.jgn la jadikan posting di blog sebagai pencetus fitnah.pencetus perpecahan.klu pak oncu n kwn2 rase umno n bn tu terlalu teruk.knp perlu "menari" rentak yang same.jadi lah org yang lebih baik.tunjukkan tauladan yang baik.bukannye menjadi lagi teruk.sebab tu kite jgn tuduh org.kutuk org teruk..takot2 perkara tersebut berbalik pada diri sendiri.....mohon maaf atas reply ni...salam.....

    ReplyDelete
  17. haiyo.....gemok wei...tutup la blog ni...x'n plak blog ko ni nak dijadikan contoh blog propaganda yang munafik...bolg dah munafik apatah lagi tuannya.....memalukan parti PAS je...haiyo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku stuju betul dgn anony 4.48...si gemok tua nak mampuih merosakkan parti kita pas je...memang BAPAK MUNAFIK...HAIYO

      Delete
    2. Inilah buktinya MANJUNG MARI kaki fitnah,penipu,penghasut dan pemecah belah ummah........sanggup ko jadi tukang fitnah sebegini rupa...tuan tuan ahli pas,umno,pkr dan atas pagar sedarlah...marilah kita tegakkan dan pejuangkan islam sungguh atas nama ISLAM yang sebenar bukan atas nama parti islam sahaja..tetapi , akhlak sebegini hodoh dan buruk(merujuk kepada manjung mari).....para penguasa dan pimpinan Pas,sedarlah...inilah contoh manusia yang akan menghancurkan perjuangan anda dalam pas...nyah kan....HALAU si perosak ini dari parti dan perjuangan tuan-tuan..kalau tidak...tengoklah kerosakan kerosakan dan segala kemusnahan yang akan di bawak oleh parasit yang bernama MANJUNG MARI ini kepada pas dan ahli pas...percayalah TAKBIIIR !

      Delete
    3. Saya berani kata ini semua fitnah oleh MM yg baru belajar teknik spin. Saya ada dalam program tersebut.

      Delete
  18. ASTAGFIRULLAH..ASTAGFIRULLAH...TAK HABIH2 DENGAN BUDAYA FITNAH......ISLAM MENYURUH KITA MEMBACA,MENGKAJI DAN MENILITI....JANGAN BERANI TUDUH SEMBARANGAN...KITA ORG MELAYU ISLAM...JANGAN KITA TUNDUK DENGAN PUAK KAFIR HARBI YG DUDUK ATAS KRUSI RODA.....

    ReplyDelete
  19. ha pasal post nie lah ustaz kazim elias cite kat astro oasis kalaulah jodoh. xbaik lah buat fitnah macm gini. kesian ustaz kazim.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari