boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, July 24, 2012

Rakyat berbuka puasa dengan sesuap nasi, Najib pula berbuka dengan sebesar meja kek harijadi..

Apa nak dikata... Inilah kenyataan dihadapan mata kita,,, lihat siapa disekelilinginya,, ada rupa anak-anak yatim bersamanya.... ohhh...tidak,,, rosak majlis orang-orang ternama...yang layak, hanya anak adik dan bini bersama disamping polis menjaga keselamtannya... 
PUTRAJAYA, 23 Julai -- Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memotong kek hari jadinya yang ke 59 sambil disaksikan oleh isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor, anaknya Ashman Najib (tiga kiri) dan adiknya, Datuk Seri Nazir Razak (kanan) pada majlis berbuka puasa serta penyampaian zakat Kumpulan Felda di Seri Perdana di sini hari ini. 


HO hO hO hO...... Mahathir pun ada sama,, ekele... Muyiddin turut serta,, kan aku dah kata,, hanya puak larak mereka,,, rakyat marhaein dimana.... 
Inikah wasatiyaah mereka,,, hampehhhh... 
PUTRAJAYA, 23 Julai -- Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memotong kek hari jadinya yang ke 59 sambil disaksikan oleh isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor, Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin (dua kanan), Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad (kanan) dan anaknya Ashman Najib (kiri) pada majlis berbuka puasa serta penyampaian zakat Kumpulan Felda di Seri Perdana di sini hari ini.


8 comments:

  1. sah beli kek guna duit zakat felda...puak larak keluarga malaon ni bukan reti hukum pun

    ReplyDelete
  2. mahathir senyum sampai ketelinga sbb dpt mempuppetkan najib yg tak dak teloq tu......sbb anak dia dpt projek minyak dimalaysia nie......tapi masa anwar dulu....berpeluh dia...sbb anwar tak layan......

    ReplyDelete
  3. Felda bayar zakat pada najib ker.? huhuhu.. fakir..fakir najibul al-nazak..!

    ReplyDelete
  4. mana satu pm malaysia kat gambar bawah tu ye? kanan sekali? dua dari kanan? atau dua dari kiri... sapa sebenarnya pm nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. PM Yg kiri sekali laaa

      Delete
  5. Kalau lah nazir yang belikan kek tu, sia sia je korang pose. Bro manjungmari daripada ko dok ngumpat pd orang umno, lebih baik ko nasihat budak budak surau madah ko yang dok main mercun semasa bapak bapak pas dok sembahyang terawih tu, kalu ko berani, tampor la bebudak yg dok buat bising masa orang dok sembahyang. Kau sebenarnya layak bagi tazkirah pd bebudak tu je, tu pun tk layak sangat. Alah dulu ko sibuk kata felda bangkrap, ha sekarang ni dok ngutuk plak, dulu hang dok ngata lynas tak elok, ha sekarang malaysia insider ko yg dunggu pun dh mohon maaf, ko bila lagi.... Oho hoi mampos manjungmari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dgn anony 24,7:09 mampos manjungmari

      Delete
  6. butthurt...anon ja..tp nyalak kuat..hehe

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari