boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, July 23, 2012

Kempen timbalan menteri dibulan puasa, anak yatim dijadikan mangsa..

Standard anak yatim,,, pakat-kat duduk bersila,,, inilah standard anak yatim pada pemikiran pemimpin umno ni.... 

Standard jemputan khas,,, bukan anak yatim lihat sendiri...

Sekadar nak posing depan kamera.... ini kawan aku yang kata,,, tuan punya blog yang aku cilok...

Ini gambar aku cilok dari fotoblog UMB dan jangan terpedaya.
Ahmad Maslan ambik gambar ini untuk promo diri dia konon nya sayangkan
anak2 yatim,tapi dia pun mentekadarah atas kerusi empuk jugak.




6 comments:

  1. aku ckup bnci bila tengok manusia yg membeza kn tetamu.klau nk makan di meja,semua mkn di meja lh.

    ReplyDelete
  2. Salam semua...

    Budak tu siap usha tongkot dagu lagi tu... bodoh lahanat orang tua ni... masa puasa je dok terhegeh2 panggil kita orang, lain time, kesah pun tak... nak tunjuk baik konon...

    ReplyDelete
  3. Majlis bersama tp asingkan baik xyah buat...nak promosi diri..tak ikhlas...bertopeng...puiiiiiihh....

    ReplyDelete
  4. sah spenda pun merah menyala menteri sekoq ni....elok mati dibungkus terus dgn kain kapan merah

    ReplyDelete
  5. Nauzubillah.. terima kasih tuan blog.. tersentuh hati aku.. rasa sedih dan sayu melihat foto2 tu.. tergamak depa buat macam tu.. sanggup mereka memandang hina pd anak2 yatim ini.. airmata ku hampir menitis tapi ku tahan.. sebak.. inilah manusia kaya diakhir zaman.. kalau nak buat dua darjat dan memandang rendah anak2 yatim ini.. usahlah dipanggil mereka untuk diraikan.. kalau nak buat jg.. mesti letakkan mereka semulia2 makhluk Allah.. mereka anak2 yatim bro.. selamilah hati dan perasaan mereka..

    ReplyDelete
  6. betul dia dah raikan anak yatim,.,tapi pada aku tidak,,.,angkat lah kemuliaan budak tu,.,x dapat makan semeja bulat pun jangan lah sampai di lantai rope itu,.,aku sedih,.,memang sedih,.,cm mana nak ambil anak yatim duk ngn kita ye,.,.,

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari