boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, October 3, 2013

Seloka Pagi Khamis - Gambar khas buat Ketua Polis Negara..

Ha ha ha ha.... rasanya sesuai dengan kenyataan semalam...







3 comments:

  1. Kita ingin mengucapkan tahniah pada menteri KDN diatas kejayaan mereka memperkenalkan akta PCA yang baru demi membenteras jenayah berat. Sebenarnya kita akan menerima apa saja yang baik demi menjaga keselamatan dan keamanan negara dari dibayangi oleh penjenayah. Memandangkan pistol banyak hilang dipercayai terjatuh kedalam laut, maka kita harap anggota polis tidak jadi sebahagian dari penjenayah yang berselindung disebalik kad kuasa polis.

    Pihak NGO, pemimpin Pembangkang dilihat membantah pada peringkat awal adalah melahirkan rasa curiga mereka tentang tujuan utama Akta Pencegahan Jenayah diubah suai bukan saja dikhususkan pada penjenayah tapi akan membabitkan juga pada rakyat yang berbeza pandangan dengan kerajaan.

    Sejarah telah membuktikan bahawa semua pemimpin UMNO Baru yang berkhidmat dan pegawai kerajaan bersekongkol dengan rasuah tidak boleh dipercayai, "cakap tak serupa bikin".

    Oleh kerana itu apa saja cadangan dikatakan bagus yang diterbitkan oleh pihak Barisan Nasional akan di krtitik, dibantah, ditentang kerana kebaikan yang dimaksudkan itu selalunya hanya berpihak kepada puak mereka saja tapi tidak memberi kebaikan pada keseluruhan rakyat dalam negara.

    Jika akta PCA itu diperlakukan tidak seperti yang dikhabarkan pada kita hari ini .... amat malang kehidupan rakyat Malaysia kerana dendam akan jadi petualang dalam negara. Bersedialah kita menghadapinya.....

    ReplyDelete
  2. AWAS!!! wahai MM... tahukah anda bahawa kenyataan KPN trsebut mnambah beban kpd warga navy jugak..? secara logik "mengikut alasan KPN trsebut" apabila senjata api PDRM jatuh ke dlm laut.. bole jd ikan2 & jerung2 gengster dlm laut akan mggunakan aset trsebut... akhirnya brlaku la kes tembak menembak di laut & di dlm laut.. ia akan mengancam keselamatan pnduduk sekitar laut.. bole jd ada waga navy yg trkorban dtembak oleh ikan2 gengster.. kah kah kah...?

    ReplyDelete
  3. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q71/1383279_651714164859682_1472093358_n.jpg

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari