boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, January 6, 2014

Apa sudah jadi ! DS Najib "Former Prime Minister" .. Wakaka..

Kalau sebelum ini Najib di perdajal dengan 11 cara pemotongan elaun untuk menyelamat ekonomi negara, kononnya, maka hari ini,, Naib kena perdajal lagi sekali lagi,, apa cerita sebenar ni... 


Monday, 6 January 2014

"Former Prime Minister" - PEMANDU Mahu Najib Razak Berundur?




Amat memalukan Dato Sri Najib Razak dan ianya menjadi bahan ketawa seluruh dunia.

Keculasan pegawai PEMANDU dibawah Dato Sri Idris Jala yang telah mengeluarkan kenyataan bahawa YAB PM Dato Sri Najib Razak "Former Prime Minister" sememangnya satu keceluparan yang tidak sewajarnya dilakukan. Ini menjadi bahan ketawa seluruh dunia dan juga satu hal yang telah memperlekehkan YAB PM Malaysia dimata pandangan umum.

Saya melihat apa yang dikeluarkan oleh PEMANDU itu sebenarnya merupakan cakap cakap dikalangan mereka pegawai di dalam PEMANDU itu sendiri saban hari. Pernah ada pegawai PEMANDU menyatakan bahawa kepimpinan Dato Sri Najib Razak tidak akan kekal lama kerana Najib Razak akan didesak untuk berundur seperti mana yang Pak Lah Perdana Menteri terdahulu alami. Hari ini ianya menjadi kenyataan dengan status Twitter milik PEMANDU dibawah Menterinya Dato Sri Idris Jala.

Apakah PEMANDU boleh dipercayai setelah apa yang berlaku hari ini? Pada saya Dato Sri Najib Razak perlu mengambil tindakan tegas diatas keculasan Dato Sri Idris Jala dan PEMANDU. Pekara pertama yang perlu dilakukan adalah dengan memecat pegawai PEMANDU yang mengeluarkan kenyataan "Former Prime Minister".

Tindakan kedua yang perlu dilakukan oleh YAB PM adalah dengan melakukan "POST MOTERM" ke atas PEMANDU kerana ianya semakin tidak relevan dengan keadaan Malaysia hari ini. Adalah wajar untuk unit PEMANDU dibawah Dato Sri Idris Jala dimansuhkan dan tugas yang dilakukan diserahkan semula kepada Unit Perancang Ekonomi (EPU).

Saya melihat semakin meningkat gerakan untuk menjatuhkan kreabiliti YAB Perdana Menteri Dato Sri Najib Razak waktu ini dan ianya dibuktikan dengan keculasan pegawai pegawai sekeliling YAB PM itu sendiri. Omar Ong, Idris Jala, Media PMO semuanya merupakan pekara yang perlu dilakukan Post Moterm oleh YAB PM. Sabotaj dari dalam semakin menjadi jadi dan ini akan berterusan selagi YAB PM sendiri tidak mengambil tindakan drastik dalam pekara ini.

"Pegawai RTM yang menyiarkan suara sewaktu Timbalan Perdana Menteri berucap secara LIVE di PAU sudah diambil tindakan dan dipecat"

"Artis grafik RTM dipecat ekoran salah caption."

Jadi apa pula tindakan kepada mereka yang telah membuat keculasan ke atas YAB PM ini? Mereka ini wajib dipecat dan ianya perlu dilakukan seberapa segera sebelum sabotaj dari dalam bertambah parah.

MONDAY, JANUARY 6, 2014

BREAKING NEWS! Najib Razak sacked?


I heard those guys in Pemandu are quite powerful that they overrule even our top most civil servants in the Economic Planning Unit and the Implementation Coordination Unit of the Prime Minister's Department, but I never knew that they are so powerful to evenSACK the Prime Minister. 






Would those foreigners depicted in LAT's masterpiece (published in the New Straits Times today) make a U-turn now since PEMANDU has taken over the wheels from Datuk Seri Najib Razak? 

Watch the blame game unfold… and nothing would happen to anyone because someone said 'Najib doesn't believe in sacking his staff. Probably that is why there are loads of rubbish in the PMO.


Kesemuanya ini aku cilok dari blog macai umno..... apa sudah jadi .... dalam duk heboh dengan bughah, harga barang naik,,, pegawai-pegawai kepercayaan najib sendiri yang buat hal,, Subna Nallah,, Maha berkuasa Nya Engkau untuk melakukan sesuatu...


4 comments:

  1. You're FIRED !!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Juragon x teringin nk komen ke? sorok kepala kut

    ReplyDelete
  3. najib kebal MM...mana reti malu...x tahu jawapan najis mughallazah pon dia boleh sengeh2 je...dgn Allah pon dia x malu kata hudud x sesuai...nikan pulak dgn manusia...kahkahkah

    ReplyDelete
  4. Pemandu pun dah mabuk ketum, blue haru jadinya

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari