boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, January 3, 2014

WoW !.. Orang Kanan Mahathir dan 2 orang lagi disabit menipu RM3.612 juta ...

Memang dah menjadi dasar wajib dalam kepimpinan umno dan saluran-saluran dibawahnya iaitu menipu.....





Memang memalukan,, atas nama badan kebajikan untuk umat Islam saudara baru,,, mereka menipu,, di mana Dr Mahathir sebagai Yang DiPertua Perkim,,, 

Ada mufti merapu dan bangang,,, ada Yang Dipertua Perkim Menipu,, apa sudah jadi dengan umat nasib umat Islam Malaysia, bermacam bala...



12 comments:

  1. macam biase le ... kalau tanya mahadir apa orang bawahnya buat, dia pasti jawab dia tak tahu ... dan yang pasti dia mesti terlibat sama ......!!!!!

    ReplyDelete
  2. Sapa pula ydp tabung memali...cam kes kohilal je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku org UMNO, bukan aku nak bela dan nak jadi benteng pada sapa. cari la kes lain banyak lagi jangan asik 27 tahun kes memali saja hampa buat malu juak saja, yang kes sekarang ni boleh katakan saban hari dan tahun. Bawa la sama bincang jangan kerana nafsu hingga yang lama dikala jadi baru. Maluuu Woiii.

      Delete
    2. Dah tak da kes pehak pembangkang, maka kes yg lama tu le di kitar semula, pada hal kes UBN melambak, tiap-tiap tahun bertambah. tapi buat dono aje.
      Ini lah yang dikata UBN podo piang.

      Delete
    3. dasar puak-puak pukimak kalau kena puak-puak dia isu lama lah ...

      Delete
  3. Kat negara nie ramai yg x layak duduk dalam institusi agama. Kalau yg layak pun akan hanyut akibat kemewahan krana berkawan dgn syaithon yg dikenali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengan hang aku setuju 1001%, Cuma aku nak sama kita ingat Hadis Nabi kan dah kata tiga perkara boleh menewaskan manusia 1. Kuasa 2. harta 3. wanita. disini lah puncanya tak kira dia sapa, kerana sejarah ini akan berulang sehingga diakhir zaman, aku minta Allah jauhkan kita semua yang beriman daripada cinta dunia dan takut mati.

      Delete
  4. siasat juga pusat zakat negeri2 macam mana duit2 zakat di agihkan

    ReplyDelete
  5. ha..ha..ha buta punya blogger! suruh cermin dulu ko punya tok-tok garu! Bukan setakat sapu tabung, derma dsb, siap sapa bini dan anak dara orang lagi! Gila aper punyer ostat2 PAS nih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hujah air liur je ni budak tabika pon boleh tambi

      Delete
  6. "x pe janji melayu" kata pencacai pengangkat najis macai umno dulu kini dan selamanya.

    ReplyDelete
  7. Puak2 pukimak haramjadah ni dok tang mana pun macam tulah jugak tak kira di bulan ke di dacing ke. Puak ni bukan kira halal haram. Hang tarbiah dia ke usrah dia ke kalau dia nak sapu hak sapa pun dia sapu. Tambah2 kalau dia dok bedamping dengan orang yg tolak hukum ha lagi sakan la. Tapi specis ni dok tengok banyak mai dari belah sana tu yang sapu duit projek lembu.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari