boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, February 22, 2014

Renungan di pagi Sabtu ...Lihat dulu kemudian Fikir sendiri...

Selalunya aku duk lihat dan perati memek wajahnya hanya dalam gambar dengan berbagaii tafsiran dihati kecil yang entah benar atau tidak...


Tetapi bila lihat dalam video ni,, maka terbuktilah apa yang aku duk dengar sebelum ini dan aku duk terfikir... erhmmm ..


Tak payahlah aku nak komen-komen lagi dah,, kang kecik hati juragan 69....




3 comments:

  1. dh tuko gambo baru pulak... apa lagi Cina mahu??? ha. ha.. makna nyer MM bukan ejen UMNO kena taik UMNO mcm yg org pro Anwar tudoh tu.. Apa lagi PKR mahu..? apa lagi Anwar mahu..? kah kah kah... apa lagi Kajang mahu...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami mahu pemimpin Umno jatuh. Pemimpin otak kangkung sprt mrk xboleh dibiarkan memimpin. Hanya org bodoh yg berotak kangkung mcm org Umno yg sudi berpemimpinkan pemimpin bodoh berotak kangkung mcm pemimpin Umno-Bn. Kalau nk tau apa Anwar dan Pkr mau...sila ke ceramah Anwar @ Pkr. Tak payah terpekik terlolong mengadu domba..pegi dengar sendiri dari tuan yg empunya diri. Aku dah muntah dengar mulut longkang Umno kt tv..orang Umno ada nk dengar ceramah Pkr? Kt tv dah xada...pegi ceramah? jgn hrp..pulak tu sombong buat spekulasi sendiri.

      Delete
    2. aku pulak pegi ceramah Pas.. sbb aku org Pas.. kadang2 ada ceramah Pakatan ada la pnceramah Pas + PKR + DAP... kalo ceramah PKR saja aku tunggu kalo ada nasib baek DSAI dtg skali.. nk kenal siapa sebenarnya Anwar.. bila la Anwar nk jadik PM ni... he he he.. jadik MB pun ok la.. kalo diizinkan Allah... Insya Allah...

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari