boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, February 18, 2014

Sakit Ringan Tak boleh pergi hospital - Apa cerita ni?

Tak pasti apakah ini satu arahan atau permintaan dari menteri kesihatan,, akibat dari serangan tentera Allah iaitu nyamuk..

Malaysia kena serang dengan nyamok bukan cerita baru,, lama dah,, waktu aku kecil dulu dikenali dengan demam kepialu, serangan dari nyamuk tiruk,, tetapi di zaman alaf baru ni sudah tukar... demam denggi serangan dari nyamuk aedes...

Baru serangan nyamuk aedes hospital dah sesak,,,, 


Bagaimana jika negara menerima serangan musuh dengan tak disangka-sangka, apa akan jadi dengan rakyat jelata nak minta bantuan... Inilah bahananya kerajaan umno menjaga kesejahteraan rakyat,, cukupkah dengan najib mengajak rakyat solat hajat bersama-samanya untuk kesejahteraan rakyat..

Dimana pergi klinik 1malaysia yang dicanang-cannagnya sebelum ini... 

apa cerita?...

3 comments:

  1. Orang asing pun berebut dgn rakyat sendiri ke hospital. Jadi apa kerajaan hendak buat dgn masalah orang asing ini ??????????????

    ReplyDelete
  2. Demam kepialu adalah bawaan lipas bukan nyamuk, manakala nyamuk tiruk pula membawa kepada demam malaria atau demam kura. Tapi elok juga arahan/permintaan tu sebab jika asalnya sakit ringan saja, pergi hospital dan dibuatnya bumbung runtuh tak ke naye pesakit tu.

    ReplyDelete
  3. bukti kukuh solat munafik najib ditolak Allah...padahal baru je buat kan? x pe yg penting aman kata macai...kahkahkah

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari