boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, February 21, 2010

Aku Setuju,, Sokong..

Salam Sejahtera...

Nampaknya akhbar perdana Utusan semakin nak memanas isu Wardina, bila isu pertemuan dengan Tuan Guru Nik Aziz tidak kesampaian, mereka secara tidak kita sedari telah promosi hampir 2 muka penuh menyiarkan kenyataan Wardina pulak..apakah ini sebagai tekanan atau sebaliknya, seolah-olah cuba nak melagakan artis-arti dengan dirinya.
Tak Payah..., Tak Payah... Tak Payah.. Cerita selanjutnya DI SINI.

Tahniah buat Wardina, kerana berani menyatakaan kenyataan dengan seikhlas hati nuraninya, kenapa ku kata begitu, sebab dia dulu artis, mungkin ini dari kenyataan dan kesesalan rasa hatinya apa yang berlaku keatasnya semasa menjadi artis dahulu...teringat aku akan kelincahannya dalam cerita bersiri NTV 7, entah cerita apa ya,, tu workshop kereta, sekali dengan Mar Rock....,

Apa pun aku harap Wardina tak perlu risau, kelebihan yang ada pada dirinya, tentu akan diperlukan lagi sebagai pengacara TV3, kalau tak pun di TV3, muka bumi Allah ini luas, rezeki ada di mana-mana.

1 comment:

  1. salam zairah,sila ke blog kami http://niagawan.blogspot.com/ terima kasih kerjasama anda untuk ummah serta pas dan pakatan rakyat.hancur umno!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari