boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, February 20, 2010

Blogger UMNO yang pendek akalnya, jumud nafsunya..

Salam Sejahtera...

Sebelum ini kita ada baca, dan aku sendiri pun ada posting mengenai selebriti TV3 Wardina Safiyah bertemu dengan TGNA, nampaknya selepas kejadian tersebut ada juga blogger pencacai UMNO maharajablogger tak senang hati di atas tindakan Wardina itu. Malah dari kelmarin sehingga hari ini masih lagi tersiar diakhbar mengenai kes tersebut, sehingga Wardina terpaksa menjawab balik.

Dimanakah kebebasan hak seseorang itu di dalam negara ini, salahkah ia nak pergi berjumpa seseorang dan mengeluarkan pendapat yang sememang diakui adalah bertepatan dengan kehendak syariat Islam.

Ha ha yang kelakar simangkok blogger ni mengatakan kerajaan negeri Johor, (sahih simangkok ni pun orang Johor) lebih islamik dalam memajukan syiar islam melalui hiburan... Fuiyo... sah lagi saheh blogger ni mengamal ilmu songsang...

Buat Wardina Saffiyah, anggaplah ini semua suatu cubaan dan dugaan daripada musuh-musuh Islam apabila nak melakukan satu-satu kerja amal dan dakwah dalam Islam.

3 comments:

  1. salam perjuangan,

    entah ape2 la UMNO nie....jumpe pon boleh jd masalah besar buat diorang nie....

    ReplyDelete
  2. Agama baru ciptaan penyontot UMNGOK...

    Ambil kain mencari galah
    Mari tengok kayu bendul
    Orang lain semuanya SALAH
    BN Umngok semuanya betul tolol..

    ingat Juuhoor aje hebat agama ke..jangan perasanlah..setakat hafal dan periksa atas kertas..tak payah lah berlagak..mana amar maaruf NAHI MUNGKAR nya..

    ReplyDelete
  3. kan saya dah kata.. mesti ada jugak pecacai yg dengki... kalau dia berjumpa TGNA pun tak semestinya pasal politik... kalau jumpa jamil khir apa pulak dia nak komen?.. - Neo

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari