boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, February 2, 2010

Jam 2.30 Ptg Esok..

Mahkamah Tinggi tolak permohonan Anwar tangguh prosiding

02/02/2010 3:51pm

KUALA LUMPUR 2 Feb. – Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur di sini menolak permohonan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menangguhkan prosiding perbicaraan kes liwat beliau yang bermula petang ini.

Mahkamah itu juga menetapkan perbicaraan kes tersebut akan diteruskan bermula pukul 2.30 petang esok. - Utusan


Komen : Aku tak hairan pun,, Nampaknya mahkamah Malaysia dah jadi Lingam Court, Tahniah Mahathir, Tahniah VK Lingam, Tahniah Eusoff Chin.

3 comments:

  1. Say NO to PAS Reform group

    ReplyDelete
  2. ye lah tu klau puak kau betul je, mahkamah adil, mahkamah bagus, kepala babi bapak kau lah wahai manjung mari

    ReplyDelete
  3. Ada orang tak mahu Pas direformkan? Tidakkan mereka tahu, islah atau reform adalah tuntutan Islam supaya penambahbaikan sentiasa berlaku dalam perjuangan umat Islam. Tokoh-tokoh islah disepanjang sejarah Islam ramai, termasuk Khalifah Omar Ibnu Aziz.Tokoh Islam yang agak tersohor , misalnya Hassan Al Banna, Abul A'la Maududi dan yang terkini Sheikh Dr Yusuf Qardawi.

    Pas Reform cuma mendesak pimpimpin Pas melakukan Islah. Kalau pemimpin Pas merasakan Pas sudah kuat dan semakin mantap, terpulanglah kepada mereka.

    Kepada sahabat kita al-bakulstani, cubanya baca tafsir ayat Islah dalam al-qur'an.

    Kepada Anon 5.53, awat merapu tahap bebal nih. Jangan nak mengkepala babi orang lain tanpa membawa hujah yang boleh diterima. Misalnya beri contoh yang berkaitan sekira kamu termasuk orang yang benar beriman.

    Pak Sheikh sekadar menyatakan pendapat dan bukan hendak mencari musuh. Yang benar tetap benar, yang salah tetap salah. Allah sahaja yang Maha Mengetahui siapa yang benar dan salah.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari