boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, May 22, 2011

Azam baru selepas keluar hospital- Aku nak jadi MB Perak !.........

Salam Sejahtera,

Ish,ish mengigau dipetang hari ke apa ni.... hoi hangpa ingat aku koman sparna sangat ka..blogger tua...!!!. apa aku tak waras.... hoi aku sehat lagi la. tak percaya,, ....

Aku rasa kali ini aku ada peluang nak jadi Mb Perak he he he... peluang dah terbuka luas, boleh mencuba apa... aku juga rakyat negeri Perak... 6***15-08-**** , tengok ni IC tengah tu...08...

Baca kat SINI...Kalau betulah aku sanggup hooo...hoooh...hooo sahih aku digelar petualang bangsa melayu sendiri, pengkianay bangsa dan bla....bla...bla.......,

8 comments:

  1. Hang ingat hang sorang saja ka? Aku pun geng 08. Kalau nak ikut rupa, aku lebih layak dari Zambry. ha,.ha

    ReplyDelete
  2. MSK....
    Setuju... aku bagi kat hanglah post MB tu, hang lantik aku jadi EXCO.... boleh... EXCO jaga balak.....

    ReplyDelete
  3. dalam tahun 80'an memang ada adun dap dari kalangan orang melayu diperak. sila rujuk sejarah dun perak. mereka bertanding dalam kawasan bandar. ketika itu pengundi memilih mereka yang boleh membuat kerja dan tak pandang pada warna kulit!

    ReplyDelete
  4. Semoga sahabat sentiasa sihat segar bugar kembali dan jadi Exco di Perak.Amin

    ReplyDelete
  5. Aku takmau jadi MB, jadi Exco jaga pun aku takmau, buat serabut kepala ja, buat apa. Kompartment balak pun aku takmau, tapi kalau bagi aku jadi SUK aku mau laaa... Pasai SUK lagi power dari Ecxo dan MB... hahaha

    ReplyDelete
  6. abang abe!! jangan ngigau siang hari lah oii!!!kami yang bertudung merah jambu ni nak bagi percume ke?!!udah!!udahlah tu!!nenggok ajelah betis abe zambry kami, tudung merah jambu tak akan bagi oghang lain melainkan abe zambry aje!!dia aje yang ada kulit semanis manggis.janji janjinya pun manis manis belaka tak gitu abe oii!!.

    ReplyDelete
  7. hahaha tudong merah jambu...ada jambu kaaaaaaa. jgn mcm kak ros pendek sudah la

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari