boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, May 2, 2011

Mesyuarat Agung PAS Kawasan Lumut.3. Keputusan Pencalonan...

Salam Sejahtera...


Senarai Kepimpinan Baru PAS Lumut...

Untuk Perlantikan Saf Kepimpinan dan AJK PAS Pusat keputusan mandat diberi ke pada AJK PAS Kawasan untuk membuat pemilihan..

Pengerusi Tetap - Cikgu Hashim. Menang Tanpa Bertanding.

Timbalan Pengerusi Tetap - En Hoor Hidayat Hashim

Yang DiPertua PAS Lumut - Hj Noh Bin Ahmad - Menang T/Bertanding

Timbalan YDP Lumut - Ust Haji Mohamad Che Ghani

Naib YDP - Haji Rasdi Abd Rahman - Menang Tanpa Bertanding

Ketua Dewan Urusan Ulamak - Ustaz Ridhuan Md Junuh

Pemeriksa Kira-kira - Encik Zubir Pandak Ibrahim.
Encik Nasir Bin Ibrahim..

2 comments:

  1. Awat depa pakai baju batik? Aku cukup tak berkenan. Pakai Baju melayu ka, jubah ka, pakai kot dgn tai lagi baguih dari baju batik. Baju kancin prak pun tak pa. Baju batik serupa umno....

    ReplyDelete
  2. raja-raja...

    Aku sendiri tak boleh nak kata apa.. aku sendiri pergi pun ta pakai, aku pakai T-shirt sahaja, kena sound juga..

    Aku pun tak berapa berkenan, rimas,, dulu pakai juga,, waktu pergi jamuan makan malam,, itu pun resmi punya,, terpaksa pakai...
    Rasa macam Mat Belia aja..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari