boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, May 5, 2011

Video Sex Anuar - Selain dari perut buncit, ada lagi perbezaan yang sahih bukan Anwar

Salam Sejahtera,

Dalam aku dok relak seketika, datang seorang kawan sekerja, mai bagi tau kat aku, mengenai video sex yang Anwar dituduh pelakonnya...

Dia mai bagi tau kat aku, konfom video tu bohong,, BUKAN ANWAR.., sebabnya, gambar lelaki tu waktu nak pakai baju singlet nmpak anunya tak bersunat, kulup aja...

Maka nak tak nak, nak mengesahkan apa yang dicerita ooleh kawan aku tu, aku pun tengoklah juga, memang aku dah download pun, ingat nak buat koleksi... terpaksa guna leowo mp4 converter baru boleh lihat, entah apa masaalahnya laptop aku tak boleh nak baca sesetengan gambar filem,, aku convert yang baik punya, filem asal dari 4 mb convert jadi 19mb lebih,, versi yang ke3 (last),

Bila buka tengok yang mula-mula nampak perempuan cina tak habis-habis dok garu seluruh badan, entah apa pasai... gatai penyakit siplis gamaknya.., kemudia bila sampai gambar sijantan keluar dari bili mandi bermula dari time 03:09 sehingga 02:23 , dalam waktu tersebut memang nampak dok tergantung, terbuai berayun anunya tu,, memang sah kulup tak bersunat....

Jadi biarlah betul,, nak buat cerita pun.... tak kan Anuar yang dilahirkan dari baka Islam tak bersunat.....

Sayang gambar tu aku tak boleh nak copy screen, bila copy saja,, dah paste,, nak safe gambar tu tak lekat, aku tak pandai nak guna cara lain,,, jadi jika sesiapa yang boleh check balik,, semaklah,, betui atau tidak anunya itu kulup tak bersunat...

,

4 comments:

  1. pakai VLC pun boleh:

    http://www.videolan.org/vlc/

    Atau GOM

    http://www.gomlab.com/eng/

    ReplyDelete
  2. tu dia budak kampong bagi line kat hg MM...nak menipu tak reti. jenih bodo sampai mampuih. tu la pasai. siye punya eskay & UMNO

    ReplyDelete
  3. lepas tu..kusyuk sembahyang tak ? x yah tengok le yop...dah konfim bukan hamba Allah tu....

    ReplyDelete
  4. Tak yah tengok le yop...appa barang nak anu orang lain...anu sendiripun tidak digalakan tengok...aku bagi upah tengok pun aku tak nak....bekalan aku ke tempat yg kekal abadi bukan sangkaan buruk terhadap manusia tak kira sape manusia....manusia dilahirkan mulia...ciptaan Ya Rab ...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari