boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, May 25, 2011

Jawapan buat blogger Taiping Mali...

Salam Sejahtera,

Entah sawan apa yang menyerang si Taiping Mali, secara tak semena aku pun diserang nya....


Blogger Manjung Mari yang sakit dan masuk hospital kerajaan pun kena muntah balik makanannya kerana makanan tu haram. besi-besi yang dah masuk dalam kaki dia pun adalah duit haram


Tak tau macam mana aku terangkan, cuma nasihat aku pergilah belajar qaedah hukum fiqh,

Lagi satu, sebagai warga pesara, aku yang berkhidmat dengan TLDM 21 tahun, aku memang layak ke hospital, tak kira sesiapa yang memerintah, tolonglah faham diantara kuasa eksekutif dengan penjawat awam....

Lagi satu mengenai besi-besi yang dipasang didalam betis kaki kanan ku itu adalah berbayar, bukan dari hak hospital. RM940.00 isteri aku sendiri yang buat Monet Ordey, setelah siap money order baru Operation dilakukan...

Jadi kalau nak tulis sesuatu tu gunalah akal yang Allah kurniakan, janganlah kerana berbeza fahaman politik dan terlampau fanatik kepada politik bodo UMNO maka diri sendiri turut sama jadi bodo piang macam UMNO....

KESIAANNN Taiping Mali...

Rujuk DI sini



,

6 comments:

  1. Salam Pak Manjung,

    Kalau dah pencacai UMCO, suruh makan taik pun mereka sanggup. Asal sahaja boleh menyenangkan hati tuan, apa sahaja pun sanggup buat termasuklah tulis merapu.

    Lagi satu, diorang ni kena beza duit rakyat dengan duit UMCO. Hospital itu dibiayai oleh wang rakyat, bukan duit UMCO. Semua orang tanpa mengira fahaman politik, boleh menikmati perkhidmatan yang disediakan. Warganegara asing pun boleh, tapi bayar lebih skit la..

    ReplyDelete
  2. taiping mali tu bodo agaknya...kita bekas bekas tentera tak kelapaq nak UNDI BN...BN boleh blahh

    ReplyDelete
  3. jangan dlayan budak darjah 1 sek tg rambutan tuuu..orang taiping pun dah malu tahap gaban dengan budak gila sewel tu,,sian mak bapak dia,,di pulau dek orang

    ReplyDelete
  4. kalau aku tak silap taiping mali ni cikgu, tapi tak tau la macam mana jadi bodo piang... apa lu ingat duit kerajaan tu duit mak bapak umno ke...macam mana la anak muridnya kalau cikgu nya berfikiran macam tu...otak letak di kepala lutut. inilah pemikiran umno dari atas sampai bawah.

    ReplyDelete
  5. Memang la bodo... belum mencapai tahap lelaki lagi...kan masih kanak-kanak riang....

    ReplyDelete
  6. duo2 pon samo.... huhuhu.. elok ler tuh.. aku kato kau..kau akto aku.. huahuahuhhaua..... nak ditegur dah tuo2..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari