boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, May 4, 2011

Ini Baru Beruk Demontrasi Jalanan....

Salam Sejahtera

Pertama sekali aku minta maaf dengan nama tajuk diatas..., bukan aku yang memulakan nama haiwan, Tentu masih segar dalam ingatan siapa yang memulakan nama beruk buat para demontrasi jalanan...
,
3 MEI 2011: Presiden Persatuan Anak-anak Malaysia, Mohamed Ghani Abd Jiman (tengah) bersama tiga yang lain ditahan polis selepas menyerahkan memorandum membantah pentadbiran kerajaan DAP Pulau Pinang ketika sidang DUN berlangsung, di Pulau Pinang. - Utusan/SAZALI CHE DIN

Kesian pula tengok dok duduk dalam trak polis yang berkandang jeriji besi,,tak apalah sama-sama pakat rasa apa itu undang-undang yang UMNO sendiri praktikkan... Cuma sayang sekali perjuangannya pula tak mendapat liputan meluas diakhbar-akhbar pro UMNO, hanya sekadar di siar di Kosmo dan UM Online., tidak seperti sebelumnya,, kalau kes yang berkaitan kerajaan DAP Pulau Pinang, wow..muka depan.....

Utusan pun dah makin dhaif dah..., saman malu dok menunggu di mahkamah berapa banyak yang belum selesai....patutlah.. suratkhabar dah jadi pembungkus nasi lemak... opss... obesiti... nanti gemuk macam siapa?!!!.. Siapa First L***.......oppsss.....

5 comments:

  1. samo jo dongan boruk yg halang Raja Nazrin itu ari... hauhuhhauhauhuah

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu.. gemok macam 1st L***..... tambah ckit lg gemok macam culan2 satu pasrti nii..... sumer gemok2... sbb tuh kalah....

    ReplyDelete
  3. UTUSAN MERAPU/BERITA MELOYA/BERITA 3 SUKUMay 4, 2011 at 2:04 PM

    kena batang hidung sendiri....

    ReplyDelete
  4. konfiden je beruk atas tu,,,

    ReplyDelete
  5. mamu ghani nie cempeqa...dok buat jora. igt filem tamil ka dey!!! toya raaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari